Mierz się z kryzysami, buduj autentyczne zasięgi i zdobywaj wartościowych klientów za pomocą Meta Ads! Trwają zapisy na bezpłatny webinar DIMAQ Voice #53

Aktualności

Już 29 października o godzinie 15:00 startuje kolejna edycja DIMAQ Voice – pełna praktycznych wskazówek, świeżych pomysłów i inspiracji. 53. odsłona wydarzenia online, będzie idealną okazją, by dowiedzieć się, jak radzić sobie z kryzysami w mediach społecznościowych, skutecznie wykorzystywać współpracę z nano- i mikroinfluencerami, a także docierać do kluczowych klientów w kampaniach B2B. Szykujcie się na solidną dawkę wiedzy od ekspertów, którzy krok po kroku przeprowadzą Was przez współczesne wyzwania digital marketingu!

Spotkanie otworzy Agnieszka Gutowska z Personal PR, która wprowadzi nas w świat zarządzania kryzysami w social media. Jej prelekcja pomoże Wam zrozumieć specyfikę kryzysów w sieci i pokaże, jak różnią się one od tradycyjnych "wpadek” komunikacyjnych. Agnieszka podzieli się także przykładami najczęściej występujących sytuacji, wywołujących trudności, co pozwoli lepiej je identyfikować i skutecznie przewidywać. Na deser dostaniemy zestaw praktycznych wskazówek (do’s and don’ts), jak reagować sprawnie, skutecznie i z odpowiednim wyczuciem, bez względu na okoliczności.

POLECAMY

Kolejne wystąpienie będzie należało do duetu ze Streetcom – Marty Kasprzak i Filipa Dąbrowskiego, którzy odkryją przed nami świat nano- i mikroinfluencerów. Będzie to ogromna dawka wiedzy o tym, czym te grupy różnią się pod względem zasięgu, zaangażowania i wpływu na swoich odbiorców. Dowiecie się, jakie korzyści płyną z pracy z mniejszymi twórcami, kiedy warto włączyć ich do swoich kampanii i jak uniknąć potencjalnych wyzwań, które mogą pojawić się podczas współpracy. Marta i Filip podzielą się również strategiami, które pomogą maksymalnie wykorzystać potencjał nano- i mikroinfluencerów w promocji marki.

Na zakończenie wystąpi Tomasz Welc z Harbingers prezentując skuteczne podejście do kampanii B2B za pomocą kampanii Meta Ads. Ekspert pokaże nam, jak celnie docierać do decydentów biznesowych. Oprócz tego, uczestnicy dowiedzą się, jak precyzyjnie targetować potencjalnych klientów i przemieniać leady w gotowych do zakupu partnerów biznesowych. Prelekcja zakończy się omówieniem kluczowych elementów optymalizacji kampanii – od tworzenia skutecznych treści po analizę wyników, która pozwoli osiągnąć lepszą efektywność.

Agenda:

  • Prelekcja I, godz. 15:05 – 15:30

 

Agnieszka Gutowska, Personal PR

Temat: Socialowe PPOŻ, czyli o kryzysach w mediach społecznościowych

Czego się dowiesz?

  • Zrozumiesz specyfikę kryzysów w mediach społecznościowych i dowiesz się, czym różnią się od tradycyjnych kryzysów komunikacyjnych
  • Poznasz przykładowe przyczyny powstawania kryzysów w social media, co pozwoli lepiej je identyfikować i przewidywać
  • Otrzymasz zestaw konkretnych wskazówek (do’s and don’ts) dla osób odpowiedzialnych za komunikację, które pomogą skutecznie reagować w sytuacjach kryzysowych
  • Prelekcja II, godz. 15:35 – 16:00

 

Marta Kasprzak i Filip Dąbrowski, Streetcom

Temat: Małe Wielkie Zasięgi: Kampanie z nano- i mikroinfluencerami

Czego się dowiesz?

  • Czym różnią się te grupy pod względem zasięgu, zaangażowania oraz wpływu na odbiorców
  • Poznasz główne zalety wynikające z pracy z nano- i mikroinfluencerami oraz dowiesz się, w jakich sytuacjach warto nawiązać z nimi współpracę
  • Odkryjesz trudności, mogące pojawić się podczas współpracy oraz sprawdzone strategie, które pomogą maksymalnie wykorzystać ich potencjał
  • Prelekcja III, godz. 16:05 – 16:30

Tomasz Welc, Harbingers

Temat: Jak skutecznie docierać do najbardziej wartościowych klientów w branży B2B za pomocą kampanii Meta Ads?

Czego się dowiesz?

  • Meta Ads w B2B – dlaczego Meta Ads działa w kampaniach B2B i jak dociera do decydentów biznesowych
  • Segmentacja i angażowanie klientów – jak precyzyjnie targetować i przekształcać leady w gotowych do zakupu klientów
  • Tworzenie i optymalizacja kampanii – jak tworzyć skuteczne treści i formularze oraz analizować wyniki dla lepszej efektywności

 

Webinar odbywa się online w godzinach 15:00-16:40. Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Zarejestruj się pod linkiem: https://app.livewebinar.com/194-230-907/x/h0FcXAH8

Akredytacja DIMAQ: Posiadacze certyfikatów DIMAQ za udział w wydarzeniu otrzymują od 5 do 7 punktów recertyfikacyjnych. Szczegóły punktacji dla Uczestnika i Prelegenta znajdują się stronie: https://dimaq.pl/dimaq-voice-online/

O DIMAQ

DIMAQ to międzynarodowy program certyfikacji i weryfikacji kompetencji digital marketingowych. Dostępny Został opracowany przez ekspertów IAB Polska i wdrożony pod koniec 2015 roku. Program posiada rekomendację IAB Europe i jest dostępny w 9 europejskich krajach: Polsce, Bośni i Hercegowinie, Czarnogórze, Grecji, Rumunii, Serbii, Słowenii, Słowacji oraz na Cyprze). Egzamin weryfikuje wiedzę z zakresu marketingu cyfrowego na poziomie ogólnym i obejmuje zagadnienia z 12 obszarów, to m.in. strategia i planowanie, display advertising, social media i content marketing, mobile marketing, prawo w internecie, e-commerce, programmatic, analityka. Certyfikat - zgodny z założeniami Europejskiej Ramy Kwalifikacji jest ograniczony czasowo ze względuna dynamicznie rozwijającą się branżę marketingu cyfrowego. Po dwóch latach należy ponownie przystąpić do egzaminu bądź przedłużyć ważność certyfikatu poprzez uczestnictwo w programie recertyfikacji. https://dimaq.pl/

Przypisy