Dołącz do czytelników
Brak wyników

Case study

25 marca 2019

NR 42 (Październik 2018)

Case study kampanii ING - Sprzedawaj dużo i skutecznie dzięki SMS-om

0 147

Od momentu, w którym zaczęliśmy używać telefonów komórkowych, minęło parędziesiąt lat. Wiadomości SMS natomiast są w powszechnym użyciu już ponad ćwierć wieku. W czasach, kiedy technologie gnają do przodu, a pół roku stanowi technologiczny krok milowy, czy takie narzędzia jak SMS mają jeszcze szansę bytu i skuteczności? Okazuje się, że tak, co doskonale widać na przykładzie firmy Concierge Estate Sp. z o.o., która dzięki zastosowaniu narzędzia, jakim jest SMS, zbudowała sukces swoich akcji promocyjnych.

SMS umiera i zastępowany jest przez komunikatory – takie zdanie słyszymy raz po raz i już od pewnego czasu. Na razie nie zapowiada się na to. Dlaczego? Ponieważ SMS to narzędzie proste, skuteczne i uniwersalne. Dzięki swojej prostocie sprawdza się praktycznie wszędzie, podczas każdej akcji, i daje pewność dostarczenia wiadomości. Każdy telefon – niezależnie od modelu, niezależnie od rodzaju, odbierze i wyśle krótką wiadomość tekstową. Z siły i skuteczności SMS-a skorzystała w swojej kampanii promującej program paliwo.auto.pl firma Concierge Estate Sp. z o.o.

Concierge Estate Sp. z o.o. to firma, która odpowiedzialna jest za komunikację marketingową oraz pozyskiwanie leadów i klientów – małych i średnich firm dla marki Circle K. Wśród klientów marki najwięcej jest firm świadczących usługi przewozu, biznesów transportowych, taxi oraz firm świadczących usługi przeprowadzkowe. Oferta dostępna jest pod adresem www.paliwo.auto.pl, który też komunikowany jest w kampaniach realizowanych za pomocą SerwerSMS.pl. Kamil Sikora, CEO Concierge Estate Sp. z o.o., tłumaczy, jakie są przewagi konkurencyjne programu.

Naszą ofertę kierujemy do firm, które chcą mieć jedną zbiorczą fakturę, wysokie rabaty oraz nie mieć żadnych dodatkowych kosztów z tego tytułu.
Oferujemy:

  1. Wygodę (jedna zbiorcza faktura);
  2. Comiesięczne oszczędności (zarówno na paliwie i myjni, jak również na zastąpieniu wielu dokumentów księgowych jednym, co wpływa w przypadku małych firm na znaczne obniżenie kosztów prowadzenia księgowości);
  3. Darmowy system do zarządzania wszystkimi informacjami dotyczącymi tankowań (karty i ich utrzymanie też są darmowe).


Kampanie SMS

Dlaczego akurat kampanie SMS, a nie inny kanał komunikacji? 
– Pomysł na akcję wziął się z chęci lepszego wykorzystania naszej bazy danych, ponieważ SMS-y są częściej czytane i otwierane niż e-maile, zarówno w komunikacji mającej na celu pozyskanie nowego klienta, jak również mającej na celu aktywizację w bazie już istniejących klientów. Dajemy korzyści w postaci tańszego paliwa i myjni, zbiorczej FV i nie pobieramy żadnych opłat za obsługę. Oferta jest najlepszą ogólnie dostępną tego typu ofertą na rynku – tłumaczy Kamil Sikora.
W kwietniu 2018 r. firma zrealizowała kampanię skierowaną do własnej bazy 3589 odbiorców z branży taksówkarskiej.
 

Treść SMS-a: „Witaj :) Wiemy, jak ważna dla Twojej Korporacji TA XI jest optymalizacja kosztów PALIWA! Przygotowaliśmy dla Waszych Taksówkarzy ofertę korzyści na stacjach Circle K: Jedna zbiorcza FAKTUR A z całego miesiąca. Rabat na paliwa do 20 groszy. Rabat na autogaz do 10 groszy. Rabat na myjnie, płyny do spryskiwaczy, oleje silnikowe i akcesoria. Brak opłat za wydanie i używanie kart (brak kosztów dodatkowych). Wejdź już teraz i przystąp do programu! Szczegóły i rejestracja: WWW.PALIWO. AUTO.PL. W razie pytań pisz na: kamil@paliwo.auto.pl. Do zobaczenia na stacji Circle K (dawny Statoil). Miłego dnia :)”. Wiadomość SMS była dość długa – teoretycznie zbyt długa, aby odbiorcę przekonać do całego jej przeczytania. Jak się jednak okazało, organizatorom udało się pozyskać aż kilkanaście firm z przeprowadzonej wysyłki, dzięki czemu...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów.

Masz już prenumeratę? Zaloguj się, aby przeczytać artykuł.
Zaloguj się
Nie masz jeszcze prenumeraty? Nic straconego! Dołącz do grona stałych Czytelników już dziś i miej pewność, że żadne treści już Cię nie ominą.
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy