Case study kampanii ING - Sprzedawaj dużo i skutecznie dzięki SMS-om

Case study

Od momentu, w którym zaczęliśmy używać telefonów komórkowych, minęło parędziesiąt lat. Wiadomości SMS natomiast są w powszechnym użyciu już ponad ćwierć wieku. W czasach, kiedy technologie gnają do przodu, a pół roku stanowi technologiczny krok milowy, czy takie narzędzia jak SMS mają jeszcze szansę bytu i skuteczności? Okazuje się, że tak, co doskonale widać na przykładzie firmy Concierge Estate Sp. z o.o., która dzięki zastosowaniu narzędzia, jakim jest SMS, zbudowała sukces swoich akcji promocyjnych.

SMS umiera i zastępowany jest przez komunikatory – takie zdanie słyszymy raz po raz i już od pewnego czasu. Na razie nie zapowiada się na to. Dlaczego? Ponieważ SMS to narzędzie proste, skuteczne i uniwersalne. Dzięki swojej prostocie sprawdza się praktycznie wszędzie, podczas każdej akcji, i daje pewność dostarczenia wiadomości. Każdy telefon – niezależnie od modelu, niezależnie od rodzaju, odbierze i wyśle krótką wiadomość tekstową. Z siły i skuteczności SMS-a skorzystała w swojej kampanii promującej program paliwo.auto.pl firma Concierge Estate Sp. z o.o.

POLECAMY

Concierge Estate Sp. z o.o. to firma, która odpowiedzialna jest za komunikację marketingową oraz pozyskiwanie leadów i klientów – małych i średnich firm dl...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy