Dołącz do czytelników
Brak wyników

UX , Otwarty dostęp

10 lipca 2020

Przycisk CTA – projektowanie i przykłady

83

Jeśli prowadzisz działania promocyjne online, na pewno spotkałeś i spotkałaś się z pojęciem CTA. W tym artykule wyjaśnimy, czym dokładnie jest przycisk CTA i jak go dobrze zaprojektować pod landing page oraz pokażemy Ci najlepsze przykłady CTA. Przyjemnej lektury!

 

CTA button – czym jest?

Button CTA (Call to action), czyli po polsku wezwanie do działania, jest przyciskiem, który ma za zadanie spowodować określoną akcję użytkownika, na przykład kupno produktu, pobranie raportu, umówienie się na wizytę.

POLECAMY

CTA występują na landing page’ach, w mailach i reklamach.

Można powiedzieć, że przycisk CTA jest głównym elementem kreacji, bo właśnie po jego kliknięciu dzieje się akcja, na której najbardziej nam zależy. 

Projektowanie CTA według dobrych praktyk, pozwoli nam skłonić użytkownika do działania i tym samym zwiększyć konwersję.

Jak zaprojektować idealne CTA?

Pewnie nie zdziwi Cię fakt, że przepis na uniwersalne dla wszystkich, najlepiej konwertujące CTA… raczej nie istnieje :-)

Mamy jednak kilka wskazówek, które pomogą Ci umieścić CTA w odpowiednim miejscu i zaprojektować je tak, aby przyniosły maksymalne korzyści.

1. Miejsce na landing page’u.

Większość CTA jest umieszczana above the fold, czyli w tym miejscu strony, które jest wyświetlane zaraz po...

Artykuł jest dostępny w całości tylko dla zalogowanych użytkowników.

Jak uzyskać dostęp? Wystarczy, że założysz konto lub zalogujesz się.
Czeka na Ciebie pakiet inspirujących materiałow pokazowych.
Załóż konto Zaloguj się

Przypisy