W codziennej pracy napotykamy na liczne ograniczenia. Gonią nas terminy, sprzedaż stoi w martwym punkcie, mamy rozgrzebane projekty sprzed miesiąca, brakuje funduszy na wszystkie wymarzone narzędzia. Brzmi znajomo? Dlatego ważne jest znalezienie instrumentów, które w prosty i tani sposób pozwolą nam przyspieszyć, zautomatyzować oraz usprawnić pracę przy audycie strony. Potrzebujemy narzędzi, które pokażą nam rzeczywiste statystyki i pozwolą ocenić efektywność landing page'a czy sklepu, a także wypunktują wady oraz wskażą drogę rozwoju produktu online.
POLECAMY
Dlaczego to takie ważne?
Strona internetowa, jak każdy inny produkt, posiada własny cykl życia. Podczas tego cyklu konieczne jest monitorowanie jej efektywności, niezawodności, bezpieczeństwa oraz wyciąganie wniosków w celu poprawy wskaźników. Warto więc zaplanować stałe pomiary, a audyt przeprowadzać systematycznie. Za jego organizację mniej lub bardziej świadomie odpowiada wiele osób z różnych działów firmy. Co, jeśli mamy tylko jedną osobę do dyspozycji i tą osobą jesteś Ty?
Weryfikacja nowej witryny
Zacznij od przeprowadzenia testów funkcjonalnych witryny. Przygotuj coś do notowania – byłoby idealnie, gdybyś mógł od razu podzielić się spostrzeżeniami z przedstawicielami software house'u. Postaw więc na rozwiązania w chmurze, np. Arkusze Google lub produkty Microsoftu. W przeglądarce zainstaluj rozszerzenie umożliwiające tworzenie szybkich screenshotów. W przypadku Chrome możesz wybrać Lightshot, a w kontekście programów desktopowych idealny będzie Monosnap.
Sprawdź zgodność projektu graficznego z zakodowaną stroną
Zacznij od weryfikacji zgodności zakodowan...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!