
Niezastąpione kompendium wiedzy z zakresu promocji i sprzedaży w internecie.
Magazyn Online Marketing – to nowoczesne czasopismo, w całości poświęcone skutecznemu promowaniu i sprzedaży w Internecie. Dwumiesięcznik jest przygotowywany we współpracy z najbardziej uznanymi marketerami w Polsce, zawiera praktyczne informacje i aktualne wskazówki, dzięki którym podniesiesz swoje kwalifikacje, dowiesz się jak prowadzić sprawny marketing w sieci i realnie wpłyniesz na wyniki podejmowanych działań w zakresie marketingu internetowego.




Poznaj naszych autorów
Stałe działy
SOCIAL MEDIA
praktyczne lekcje, dzięki którym metodą krok po kroku będziesz potrafić prowadzić kampanie reklamowe na Facebooku, Instagramie, LinkedIn, YouTube i w innych społecznościach
czytaj przykładowy artykuł >>
E-COMMERCE
wskazówki dla e-sklepów od A do Z: od analityki po finanse, PR i zarządzanie, pomysły na pozyskanie nowych klientów, budowanie ich lojalności i zwiększenie wartości koszyka
czytaj przykładowy artykuł >>
SEM/SEO
gotowe rozwiązania, które prowadzą do efektywnego zarządzania treścią w Internecie
czytaj przykładowy artykuł >>
ANALITYKA INTERNETOWA
wykorzystaj informacje, które posiadasz o użytkownikach i optymalizuj konwersję opierając się na konkretnych danych
czytaj przykładowy artykuł >>
MOBILE MARKETING
Kompendium wiedzy o sprzedaży i promocji produktów oraz usług za pomocą urządzeń przenośnych
czytaj przykładowy artykuł >>
CONTENT MARKETING
porady dotyczące tworzenia atrakcyjnych treści, które angażują
czytaj przykładowy artykuł >>
W najnowszym numerze
- TEMAT NUMERU
B2B Digital marketing – jak dobierać skuteczne kanały, by pozyskać leady i budować relacje z kontrahentami?
Łukasz Kosuniak
Jak kreacja wpływa na efektywność kampanii reklamowej w internecie?
Michał Zajdel - EKSPERCI W OGNIU PYTAŃ
Eksperci w ogniu pytań
Redakcja - FELIETON SPECJALNY
NFT – niewymienialny token
Grzegorz Krzemień - SZLAK Z DROGOWSKAZAMI
Szlak w reklamę trafia
Jacek Szlak
