Dołącz do czytelników
Brak wyników

Poznaj magazyn

Online Marketing

Magazyn Online Marketing to niezastąpione kompendium wiedzy i praktyki z zakresu promocji i sprzedaży w Internecie, dzięki któremu usprawnisz swoje działania sprzedażowe i podniesiesz wyniki kampanii marketingowych.

Czasopismo przygotowujemy we współpracy z najbardziej uznanymi marketerami w Polsce, którzy swoim doświadczeniem i wiedzą chcą podzielić się właśnie z Tobą, dlatego jeśli chcesz istotnie zwiększyć udział kanału online w całkowitej sprzedaży, musisz dołączyć do naszego Teamu!

Czasopismo Online Marketing to 80 stron praktycznych informacji i aktualnych wskazówek, dzięki którym podniesiesz swoje kwalifikacje, dowiesz się jak prowadzić sprawny marketing w sieci i realnie wpłyniesz na wyniki podejmowanych działań w zakresie marketingu internetowego.

 

PRZYKŁADOWE WSKAZÓWKI KTÓRYMI CHCEMY SIĘ Z TOBĄ PODZIELIĆ

 

MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE

  • Czy Facebook może być rozszerzeniem marketing automation.
  • Jak prawidłowo ustawić kampanie remarketingową?
  • Nauczysz się efektywnie poprawiać skuteczność kampanii reklamowych.
  • Dlaczego komunikaty na Facebooku i Instagramie powinny różnić się na pierwszym etapie ścieżki?

MARKETING I SPRZEDAŻ

  • Jak wypromować aplikację mobilną krok po kroku?
  • Zastosowanie audio branding w małych i średnich firmach.
  • Jakie pułapki czyhają na sprzedaż w kanałach online i jak ich uniknąć?
  • Czy rozszerzona rzeczywistość może stymulować sprzedaż?
  • Jak prowadzić sprawny marketing online?

E-MAIL MARKETING I MARKETING AUTOMATION

  • Jak dopasować proces marketing automation do człowieka-konsumenta?
  • Jakie dane wykorzystywać do segmentacji odbiorców?
  • Jak tworzyć spersonalizowaną komunikację?
  • Jak skutecznie wykorzystać retargeting i up-selling w e-mail marketingu?

GOOGLE ADS

  • Jak podnieść efektywność, korzystając z dodatkowych ustawień Google Ads?
  • Na co zwracać uwagę, analizując wynik jakości?
  • Jakie są dobre praktyki dobierania słów kluczowych?
  • Na co zwrócić szczególną uwagę przy budowaniu lejka sprzedażowego.

INFLUENCER MARKETING

  • W jakich branżach warto stosować Influencer marketing?
  • W jaki sposób dobrać odpowiednich influencerów do twojej marki?
  • Jak zachęcić klientów aby postowali na temat Twojej marki?

SEO

  • Dlaczego dbać o rozwój treści na stronie?
  • Jak przeprowadzać skuteczne działania optymalizacyjne. Za co i ile warto zapłacić?
  • Co musisz, co powinieneś, a co warto robić, by zwiększać widoczność serwisu na kluczowe frazy?
 

Zobacz co znajdziesz w aktualnym wydaniu:

 
  • TEMAT NUMERU
    • Budowanie strategii komunikacji między online a offline – Olga Sobieraj
    • Jak identyfikować touchpointy w procesie customer journey? Punkty styku klienta z Twoją marką w kanałach online – Mikołaj Salecki
    • Jak skutecznie identyfikować konsumentów i targetować przekaz do konsumenta? - Agnieszka Parfienowicz
    • Consumer journey w e-commerce – w co inwestować, a z czego zrezygnować podczas planowania kanałów reklamowych? - Tadeusz Żórawski
     
  • PRAWO DLA MARKETERA:
    • Co możesz naruszyć swoimi działaniami marketingowymi? Pięć najczęstszych powodów sporów prawnych – Tomasz Polak

  • ANALITYKA W SIECI:
    • Analiza jakościowa, czyli siłownia umysłu - Jagoda Prętnicka
     
  • W OGNIU PYTAŃ
    • Eksperci w ogniu pytań
     
  • FELIETON
    O powrocie do kultury osobistej, czyli jak OLX powiedział „dość” w Sieci - Marcin Sienkowski
     
 

Piszą dla Was m.in.:

 
 

Wersja cyfrowa

 

Archiwum artykułów

Wersja cyfrowa to przede wszystkim bogaty zbiór archiwalnych wydań magazynu podany w przyjaznej formie.

Łatwe wyszukiwanie treści

Słowa kluczowe oraz wyszukiwarka ułatwią Ci szybkie znalezienie artykułów i materiałów dotyczących interesujących Cię zagadnień.

Dostęp zawsze i wszędzie

Czasopismo możecie wygodnie przeglądać na tablecie oraz smartfonie, a dostęp do nowego numeru uzyskujecie na kilka dni przed ukazaniem się wersji papierowej.

 

ZAWARTOŚĆ CZASOPISMA W PIGUŁCE:

 
  • 25 kreatywnych pomysłów na angażujące posty na Facebooku
  • trendy i inspiracje, wskazówki dotyczące planowania kampanii, od ciekawych kreacji po zaawansowaną analitykę
  • gotowe rozwiązania, które prowadzą do efektywnego zarządzania treścią w Internecie
  • wskazówki dla e-sklepów od A do Z: od analityki po finanse, PR i zarządzanie, pomysły na pozyskanie nowych klientów, budowanie ich lojalności i zwiększenie wartości koszyka
 
 

Wybierz swoją wersję prenumeraty

Ekonomiczna

Prenumerata roczna

  • 6 numerów czasopisma w wersji papierowej
  • Prenumerata roczna w wersji elektronicznej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych numerów

Online

Roczny dostęp do portalu

  • 6 numerów w wersji papierowej
  • Prenumerata roczna w wersji elektronicznej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych numerów

Premium

Prenumerata roczna
i dostęp do portalu

  • 6 numerów czasopisma w wersji papierowej
  • Prenumerata roczna w wersji elektronicznej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych numerów

*należy doliczyć koszty wysyłki 47,97 brutto ( opłata roczna, doliczona do FV jednorazowo)

Dołącz do grona stałych Czytelników magazynu Online Marketing i miej pewność, że żadna lekcja Cię nie ominie!