
Poznaj magazyn
Online Marketing
Magazyn Online Marketing to niezastąpione kompendium wiedzy i praktyki z zakresu promocji i sprzedaży w Internecie, dzięki któremu usprawnisz swoje działania sprzedażowe i podniesiesz wyniki kampanii marketingowych.
Czasopismo przygotowujemy we współpracy z najbardziej uznanymi marketerami w Polsce, którzy swoim doświadczeniem i wiedzą chcą podzielić się właśnie z Tobą, dlatego jeśli chcesz istotnie zwiększyć udział kanału online w całkowitej sprzedaży, musisz dołączyć do naszego Teamu!
Czasopismo Online Marketing to 80 stron praktycznych informacji i aktualnych wskazówek, dzięki którym podniesiesz swoje kwalifikacje, dowiesz się jak prowadzić sprawny marketing w sieci i realnie wpłyniesz na wyniki podejmowanych działań w zakresie marketingu internetowego.
PRZYKŁADOWE WSKAZÓWKI KTÓRYMI CHCEMY SIĘ Z TOBĄ PODZIELIĆ
MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE
- Czy Facebook może być rozszerzeniem marketing automation.
- Jak prawidłowo ustawić kampanie remarketingową?
- Nauczysz się efektywnie poprawiać skuteczność kampanii reklamowych.
- Dlaczego komunikaty na Facebooku i Instagramie powinny różnić się na pierwszym etapie ścieżki?
MARKETING I SPRZEDAŻ
- Jak wypromować aplikację mobilną krok po kroku?
- Zastosowanie audio branding w małych i średnich firmach.
- Jakie pułapki czyhają na sprzedaż w kanałach online i jak ich uniknąć?
- Czy rozszerzona rzeczywistość może stymulować sprzedaż?
- Jak prowadzić sprawny marketing online?
E-MAIL MARKETING I MARKETING AUTOMATION
- Jak dopasować proces marketing automation do człowieka-konsumenta?
- Jakie dane wykorzystywać do segmentacji odbiorców?
- Jak tworzyć spersonalizowaną komunikację?
- Jak skutecznie wykorzystać retargeting i up-selling w e-mail marketingu?
GOOGLE ADS
- Jak podnieść efektywność, korzystając z dodatkowych ustawień Google Ads?
- Na co zwracać uwagę, analizując wynik jakości?
- Jakie są dobre praktyki dobierania słów kluczowych?
- Na co zwrócić szczególną uwagę przy budowaniu lejka sprzedażowego.
INFLUENCER MARKETING
- W jakich branżach warto stosować Influencer marketing?
- W jaki sposób dobrać odpowiednich influencerów do twojej marki?
- Jak zachęcić klientów aby postowali na temat Twojej marki?
SEO
- Dlaczego dbać o rozwój treści na stronie?
- Jak przeprowadzać skuteczne działania optymalizacyjne. Za co i ile warto zapłacić?
- Co musisz, co powinieneś, a co warto robić, by zwiększać widoczność serwisu na kluczowe frazy?
Zobacz co znajdziesz w aktualnym wydaniu:

- TEMAT NUMERU
Copywriting na stronie www – co napisać, by sprzedać więcej – 10 złotych zasad - Dariusz Puzyrkiewicz
Jak opakować dobre treści w odpowiedni format – przegląd dostępnych rozwiązań w zależności od celu i grupy docelowej - Urszula Radzińska
Osiem sposobów na promocję i dystrybucję contentu – jak docierać do odbiorcy? - Patrycja Górecka-Butora -
SOCIAL MEDIA
Content marketing w mediach społecznościowych – jak robić to dobrze? - Karina Hertel
- SEO
Quo Vadis, Google? Czego się spodziewać w 2021 r. w Google i jak się na to przygotować - Łukasz Rogala
- ANALITYKA INTERNETOWA
Precyzyjna analityka szansą na efektywniejszą optymalizację konwersji w Twoim e-biznesie - Ewa Bender
- E-COMMERCE
Co należy wiedzieć, aby odnieść sukces z programem partnerskim e-sklepu? - Michał Mroczek
- MOBILE MARKETING
M-commerce – strategia i optymalizacja w praktyce e-marketera - Mariola Wytrwał
Piszą dla Was m.in.:
Wersja cyfrowa

Archiwum artykułów
Wersja cyfrowa to przede wszystkim bogaty zbiór archiwalnych wydań magazynu podany w przyjaznej formie.
Łatwe wyszukiwanie treści
Słowa kluczowe oraz wyszukiwarka ułatwią Ci szybkie znalezienie artykułów i materiałów dotyczących interesujących Cię zagadnień.
Dostęp zawsze i wszędzie
Czasopismo możecie wygodnie przeglądać na tablecie oraz smartfonie, a dostęp do nowego numeru uzyskujecie na kilka dni przed ukazaniem się wersji papierowej.
ZAWARTOŚĆ CZASOPISMA W PIGUŁCE:
- 25 kreatywnych pomysłów na angażujące posty na Facebooku
- trendy i inspiracje, wskazówki dotyczące planowania kampanii, od ciekawych kreacji po zaawansowaną analitykę
- gotowe rozwiązania, które prowadzą do efektywnego zarządzania treścią w Internecie
- wskazówki dla e-sklepów od A do Z: od analityki po finanse, PR i zarządzanie, pomysły na pozyskanie nowych klientów, budowanie ich lojalności i zwiększenie wartości koszyka