Dołącz do czytelników
Brak wyników

Niezastąpione kompendium wiedzy z zakresu promocji i sprzedaży w internecie.

Magazyn Online Marketing – to nowoczesne czasopismo, w całości poświęcone skutecznemu promowaniu i sprzedaży w Internecie. Dwumiesięcznik jest przygotowywany we współpracy z najbardziej uznanymi marketerami w Polsce, zawiera praktyczne informacje i aktualne wskazówki, dzięki którym podniesiesz swoje kwalifikacje, dowiesz się jak prowadzić sprawny marketing w sieci i realnie wpłyniesz na wyniki podejmowanych działań w zakresie marketingu internetowego.
6 numerów w roku
80 stron
56 numerów archiwalnych
Pomysły na kampanie online

Poznaj naszych autorów

Stałe działy

SOCIAL MEDIA

praktyczne lekcje, dzięki którym metodą krok po kroku będziesz potrafić prowadzić kampanie reklamowe na Facebooku, Instagramie, LinkedIn, YouTube i w innych społecznościach
czytaj przykładowy artykuł >>

E-COMMERCE

wskazówki dla e-sklepów od A do Z: od analityki po finanse, PR i zarządzanie, pomysły na pozyskanie nowych klientów, budowanie ich lojalności i zwiększenie wartości koszyka
czytaj przykładowy artykuł >>

SEM/SEO

gotowe rozwiązania, które prowadzą do efektywnego zarządzania treścią w Internecie
czytaj przykładowy artykuł >>

ANALITYKA INTERNETOWA

wykorzystaj informacje, które posiadasz o użytkownikach i optymalizuj konwersję opierając się na konkretnych danych
czytaj przykładowy artykuł >>

MOBILE MARKETING

Kompendium wiedzy o sprzedaży i promocji produktów oraz usług za pomocą urządzeń przenośnych
czytaj przykładowy artykuł >>

CONTENT MARKETING

porady dotyczące tworzenia atrakcyjnych treści, które angażują
czytaj przykładowy artykuł >>

W najnowszym numerze

TEMAT NUMERU

  • Psychologia i perswazja w wideomarketingu
  • Neuromarketing w projektach digital – jak mierzyć emocje?
  • Jak wykorzystywać silne emocje w sprzedaży na przykładzie „kampanii złości”?
  • Design (i przyjaciele) w służbie sprzedaży: krótkie historie o idealnym związku prowadzącym do zdobycia leadów

UX/UI

  • Jak przetestować od A do Z serwis internetowy, e-sklep, aplikację, system…? Przegląd badań

UX

  • Projektowanie i wdrażanie formularzy online. Jak zwiększyć konwersję?

ANALITYKA INTERNETOWA

  • Top10 nowości w Google Analytics 4

CASE STUDY

  • Żeby nie kusiło zostań w domu

TIK TOK

  • Money follows eyeballs, czyli fenomen TikToka

CONTENT MARKETING

  • Jak sprzedawać słowem, czyli sztuka pisania tekstów na WWW od A do Z?

E-COMMERCE

  • Proces zakupowy w e-commerce – krytyczne aspekty konwersji na różnych etapach lejka sprzedażowego

SEO

  • SEO dla e-commerce w 2021 – co zrobić, gdy próg wejścia jest coraz wyższy

Może zainteresują Ciebie również

Social Media Manager
PR Manager
Nowa Sprzedaż
HR Business Partner