Niezastąpione kompendium wiedzy z zakresu promocji i sprzedaży w internecie.

Magazyn Online Marketing – to nowoczesne czasopismo, w całości poświęcone skutecznemu promowaniu i sprzedaży w Internecie. Dwumiesięcznik jest przygotowywany we współpracy z najbardziej uznanymi marketerami w Polsce, zawiera praktyczne informacje i aktualne wskazówki, dzięki którym podniesiesz swoje kwalifikacje, dowiesz się jak prowadzić sprawny marketing w sieci i realnie wpłyniesz na wyniki podejmowanych działań w zakresie marketingu internetowego.
6 numerów w roku
80 stron
65 numerów archiwalnych
Pomysły na kampanie online

Poznaj naszych autorów

Co w nowym numerze?

Stałe działy

SOCIAL MEDIA

praktyczne lekcje, dzięki którym metodą krok po kroku będziesz potrafić prowadzić kampanie reklamowe na Facebooku, Instagramie, LinkedIn, YouTube i w innych społecznościach
czytaj przykładowy artykuł >>

E-COMMERCE

wskazówki dla e-sklepów od A do Z: od analityki po finanse, PR i zarządzanie, pomysły na pozyskanie nowych klientów, budowanie ich lojalności i zwiększenie wartości koszyka
czytaj przykładowy artykuł >>

SEM/SEO

gotowe rozwiązania, które prowadzą do efektywnego zarządzania treścią w Internecie
czytaj przykładowy artykuł >>

ANALITYKA INTERNETOWA

wykorzystaj informacje, które posiadasz o użytkownikach i optymalizuj konwersję opierając się na konkretnych danych
czytaj przykładowy artykuł >>

MOBILE MARKETING

Kompendium wiedzy o sprzedaży i promocji produktów oraz usług za pomocą urządzeń przenośnych
czytaj przykładowy artykuł >>

CONTENT MARKETING

porady dotyczące tworzenia atrakcyjnych treści, które angażują
czytaj przykładowy artykuł >>

W najnowszym numerze

TEMAT NUMERU
  • Branding na Instagramie – identyfikacja, komunikacja, story
    Anna Ledwoń-Blacha
  • Jak mówić o skomplikowanych tematach w mediach społecznościowych?
    Ilona Sieradzka, Kasia Witkowska
  • Make media social again
    Adam Kręgielewski
VIP – 10 PYTAŃ DO…
  • VIP – 10 pytań do Artura Jabłońskiego
    Redakcja
ANALITYKA INTERNETOWA
  • Pięć rzeczy, które GA4 zmieni w Twojej codziennej pracy
    Anna Moczulska
PODSUMOWANIE
  • Kampanie online w liczbach, czyli reklamowe podsumowanie drugiego kwartału 2022 r.
    Bartosz Wójcik

Może zainteresują Ciebie również

Social Media Manager
PR Manager
Nowa Sprzedaż
HR Business Partner