Niezastąpione kompendium wiedzy z zakresu promocji i sprzedaży w internecie.
Magazyn Online Marketing – to nowoczesne czasopismo, w całości poświęcone skutecznemu promowaniu i sprzedaży w Internecie. Dwumiesięcznik
jest przygotowywany we współpracy z najbardziej uznanymi marketerami w Polsce, zawiera praktyczne informacje i aktualne wskazówki, dzięki którym
podniesiesz swoje kwalifikacje, dowiesz się jak prowadzić sprawny marketing w sieci i realnie wpłyniesz na wyniki podejmowanych działań w zakresie
marketingu internetowego.
6 numerów w roku
80 stron
65 numerów archiwalnych
Pomysły na kampanie online
Poznaj naszych autorów
Co w nowym numerze?
Stałe działy
SOCIAL MEDIA
praktyczne lekcje, dzięki którym metodą krok po kroku będziesz potrafić prowadzić kampanie reklamowe na Facebooku, Instagramie, LinkedIn,
YouTube i w innych społecznościach
czytaj przykładowy artykuł >>
E-COMMERCE
wskazówki dla e-sklepów od A do Z: od analityki po finanse, PR i zarządzanie, pomysły na pozyskanie nowych klientów, budowanie ich lojalności
i zwiększenie wartości koszyka
czytaj przykładowy artykuł >>
SEM/SEO
gotowe rozwiązania, które prowadzą do efektywnego zarządzania treścią w Internecie
czytaj przykładowy artykuł >>
ANALITYKA INTERNETOWA
wykorzystaj informacje, które posiadasz o użytkownikach i optymalizuj konwersję opierając się na konkretnych danych
czytaj przykładowy artykuł >>
MOBILE MARKETING
Kompendium wiedzy o sprzedaży i promocji produktów oraz usług za pomocą urządzeń przenośnych
czytaj przykładowy artykuł >>
CONTENT MARKETING
porady dotyczące tworzenia atrakcyjnych treści, które angażują
czytaj przykładowy artykuł >>
W najnowszym numerze
TEMAT NUMERU
-
Branding na Instagramie – identyfikacja, komunikacja, story
Anna Ledwoń-Blacha -
Jak mówić o skomplikowanych tematach w mediach społecznościowych?
Ilona Sieradzka, Kasia Witkowska -
Make media social again
Adam Kręgielewski
VIP – 10 PYTAŃ DO…
-
VIP – 10 pytań do Artura Jabłońskiego
Redakcja
ANALITYKA INTERNETOWA
-
Pięć rzeczy, które GA4 zmieni w Twojej codziennej pracy
Anna Moczulska
PODSUMOWANIE
-
Kampanie online w liczbach, czyli reklamowe podsumowanie drugiego kwartału 2022 r.
Bartosz Wójcik