Dołącz do czytelników
Brak wyników

Zwrotka Żywca: stwórz własną wersję singla Męskiego Grania

Artykuł | 18 lipca 2014 |
186
Ruszyła kampania reklamowa trasy koncertowej Męskie Granie 2014, której wyłącznym sponsorem jest marka Żywiec. Projektowi towarzyszą zintegrowane działania we wszystkich kanałach, zarówno w wymiarze lokalnym, jak i ogólnopolskim.

Ruszyła kampania reklamowa trasy koncertowej Męskie Granie 2014, której wyłącznym sponsorem jest marka Żywiec. Projektowi towarzyszą zintegrowane działania we wszystkich kanałach, zarówno w wymiarze lokalnym, jak i ogólnopolskim.

Na potrzeby kampanii wspierającej trasę koncertową Męskie Granie 2014 nakręcony został spot telewizyjny wykorzystujący teledysk do singla „Elektryczny”, promującego tegoroczną edycję. 

W miastach, w których odbywają się koncerty, pojawiają się materiały OOH – billboardy, plakaty oraz siatki wielkoformatowe. Dodatkowo, w sklepach na terenie całego kraju dostępna jest limitowana edycja puszki oraz czteropaka Męskiego Grania 2014, o czym w punktach sprzedaży informują dedykowane materiały POS.

Trasa wspierana jest także w kanale digital. W tym roku specjalnie dla fanów muzyki przygotowana została niezwykle innowacyjna aktywacja internetowa – Zwrotka Żywca. Akcja polega na ułożeniu własnej zwrotki singla „Elektryczny” – użytkownicy mogą tworzyć z zestawu kilku tysięcy dostępnych wyrazów swoje własne zwrotki tegorocznego singla Męskiego Grania. Ułożony przez uczestników aktywacji utwór wykonują wybrani artyści z tegorocznego line-upu, m.in. Dawid Podsiadło, Nosowska, Marek Dyjak czy SMOLIK.

„Z okazji piątej edycji Męskiego Grania postanowiliśmy stworzyć coś wyjątkowego dla wszystkich fanów projektu. Zwrotka Żywca ci...

Dalsza część jest dostępna dla użytkowników z wykupionym planem

Przypisy