Zrozum swoich klientów. Jak lepiej targetować reklamy dzięki analizie zachowań użytkowników?

Case study

CUX dla aniakruk.pl, jednej z bardziej znanych polskich marek biżuteryjnych, przeprowadził szybką analizę kampanii walentynkowej. Szybką, ponieważ wystarczyło porównanie ruchu na stronie w kategorii „Walentynki” z tym, który pochodził z kampanii, aby zrozumieć, co dokładnie robią klienci i jak projektować kolejne kampanie, aby lepiej odpowiadały ich potrzebom.

Tło: Walentynkowy tłok

Walentynki w branży biżuteryjnej to jak połączenie Black Friday z przedświątecznymi wyprzedażami. Dzieje się! Aby wyróżnić się na tle konkurencyjnego środowiska, warto postawić na kreacje reklamowe, które nie tylko przyciągną uwagę, ale również spełnią oczekiwania naszej grupy docelowej. Poznać możemy je w jeden prosty sposób – skupiając naszą analizę jakościową na zachowaniach, emocjach i doświadczeniach użytkowników. 

POLECAMY

Cel: Targetować lepiej

Firma AniaKruk.pl wykorzystała walentynkową kampanię promocyjną, aby przyjrzeć się bliżej swoim klientom. Do analizy behawioralnej, leżącej u podstaw psychologii marketingu, skorzystali z CUX – pierwszej aplikacji do UX Automation.
Głównym założeniem analizy było znalezienie tzw. quick winów – prostych implementacji, przynoszących natychmiastowe poprawy w poziom...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy