Dołącz do czytelników
Brak wyników

Zrównoważona komunikacja: WWF stawia na optivo - specjalistę od omnichannel i e-mail marketingu

Artykuł | 9 grudnia 2015 |
161
WWF Deutschland, chcąc prowadzić skuteczne działania e-mail marketingowe, zdecydowało się na współpracę z optivo. Poza korzystaniem z platformy optivo® broadmail, kluczowym elementem współpracy jest doradztwo świadczone WWF przez doświadczony zespół optivo Consulting. Współpraca odbywa się na poziomie dostosowania komunikacji e-mail marketingowej do potrzeb klienta, realizacji projektów e-mail marketingowych dla WWF, wliczając w to projekty graficzne newsletterów, a także świadczenia kompleksowych usług konsultacyjnych oraz przeprowadzania regularnych rozmów statusowych.

WWF Deutschland, chcąc prowadzić skuteczne działania e-mail marketingowe, zdecydowało się na współpracę z optivo. Poza korzystaniem z platformy optivo® broadmail, kluczowym elementem współpracy jest doradztwo świadczone WWF przez doświadczony zespół optivo Consulting. Współpraca odbywa się na poziomie dostosowania komunikacji e-mail marketingowej do potrzeb klienta, realizacji projektów e-mail marketingowych dla WWF, wliczając w to projekty graficzne newsletterów, a także świadczenia kompleksowych usług konsultacyjnych oraz przeprowadzania regularnych rozmów statusowych.

POLECAMY

Zróżnicowane newslettery

Korzystając z optivo, WWF wysyła różne rodzaje newsletterów: newslettery informacyjne na temat działań podejmowanych w zakresie ochrony przyrody, kampanie z apelem o przekazanie darowizny czy też newslettery edukacyjne
i korporacyjne, zawierające szczegółowe informacje na temat współpracy z WWF, organizacji charytatywnych i zagadnień marketingowych. Zarówno wygląd, jak
i ogólny charakter newsletterów zostały rozbudowane i wprowadzone
do komunikacji z subskrybentami tak, aby w dłuższej perspektywie zwiększyć liczbę darowizn pozyskiwanych poprzez kanał e-mail.

Dynamiczny szablon i optymalizacja mobilna

Wysyłka odbywa się w oparciu o dynamiczny i elastyczny szablon Template-Kit, dostępny w optivo® broadmail. Narzędzie to, za pomocą kilku kliknięć, umożliwia szybkie i łatwe projektowanie layoutu newsletterów. Dzięki "Mobile Fusion", maile wysyłane przez WWF dostosowane są komunikacji mobilnej i automatycznie optymalizowane pod kątem wszystkich powszechnie używanych smartfonów
i tabletów.

"Picture Perfect"

Chcąc jeszcze bardziej zoptymalizować swoją pracę, WWF zdecydowało się
na korzystanie z funkcji "Picture Perfect", dostępnej w szablonie Template-Kit, pozwalającej na bardzo łatwe, intuicyjne i szybkie edytowanie zdjęć i grafik
z poziomu tworzonego newslettera, bez konieczności stosowania jakiegokolwiek zewnętrznego oprogramowania graficznego.

"Dzięki optivo, mamy zapewnionego wszechstronnego dostawcę usług e-mail marketingowych, w pełni dostosowanych do naszych potrzeb. Poza aspektami technologicznymi, szczególnie cenne jest dla nas know-how zespołu optivo Consulting.” – mówi Heiko Korntheuer, Online Product Manager w WWF Deutschland. „Kolejne projekty są już zatem w przygotowaniu. Należą do nich seria powitalna do nowych subskrybentów, bezpośrednio po ich zapisie
na newsletter, spersonalizowane mailingi urodzinowe ora...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy