Dołącz do czytelników
Brak wyników

Znajomy adres, nowy potencjał

Artykuł | 21 kwietnia 2015 |
72
 

 

Jak poradzić sobie z trudnym zadaniem, jakim jest wybór optymalnej powierzchni biurowej oraz stworzenie funkcjonalnego, atrakcyjnego i przyjaznego miejsca pracy? Coraz częściej okazuje się, że idealnym rozwiązaniem może być biurowiec klasy B. Jest nie tylko znacznie tańszy niż nowo wybudowane kompleksy, ale także stanowi ważny element przestrzeni miejskiej, a co za tym idzie, gwarantuje dostęp do bogatej infrastruktury towarzyszącej. Warunek jest jeden. Aby spełniać rosnące oczekiwania najemców, musi być odpowiednio zarządzany.

Dobrym przykładem właściwego sposobu zarządzania nieruchomością są działania podjęte przez Natpoll Business Centre – kompleks zlokalizowany przy ulicy Migdałowej 4 na warszawskim Ursynowie. W 2014 roku budynek został poddany częściowej przebudowie, obejmującej m.in. wydzielenie części powierzchni na potrzeby najemców z branży retail. Dziś jest jednym z najatrakcyjniejszych obiektów biurowych w dzielnicy.

„Rewitalizacja i rozbudowa kompleksu Natpoll Business Center to duże wyzwanie, dlatego w realizacji tego celu połączyliśmy swoje siły z Sodexo On-site Services.” – powiedział Matan Blau, Prezes Zarządu SDG.POL, właściciela budynku – „Choć w obiekcie nadal trwają drobne prace remontowe, to już budzi on duże zainteresowanie wśród potencjalnych najemców. Aktualna oferta przypadła do gustu m.in. firmie Jeronimo Martins, która na początku tego roku, otworzyła u nas dyskont Biedronka. To było impulsem dalszego rozwoju sąsiadującej powierzchni. Będzie ona dostępna dla najemców już w lipcu tego roku.” – dodaje.

Natpoll Business Centre to nowoczesny budynek biurowy klasy B. Na czterech kondygnacjach obiektu znajduje się aż 14 000 m² powierzchni biurowej, 1000 m² powierzchni magazynowej oraz aż 2000 m² przestrzeni z przeznaczeniem na usługi handlowe prowadzone przez najemców. Oferowane powierzchnie dostępne są w formie modułów, dzięki czemu ich wielkości mogą być elastycznie dopasowywane do potrzeb najemców i dowolnie poszerzane. Użytkownicy kompleksu mogą korzystać z oferty wynajmu ponad 300 miejsc parkingowych, parkingu dla rowerów, a także kawiarni oraz licznych punktów usługowo-handlowych. Ponadto, wokół obiektu znajduje się wiele otwartych przestrzeni i terenów zielonych, które charakteryzuje spokój i cisza z dala od zgiełku miasta, korków oraz tłumów.

Jak informuje właściciel, uruchomiono także pakiet usług wsparcia dla biznesu, obejmujący wynajem sal konferencyjnych i szkoleniowych, adresów wirtualnych biur, a także komfortowych stanowisk do pracy biurowej we wspólnej sali (tzw. co-working). Ponadto, jeszcze w tym roku, kompleks zostanie powiększony o dodatkowe 950 m² przestrzeni komercyjnej, która we współpracy ze specjalistami Sodexo On-site Services, może być w dowolny sposób aranżowana przez przyszłych najemców już na etapie budowy.

Nowy potencjał

„W Europie Zachodniej i Stanach Zjednoczonych uwypukla się trend rewitalizacji kilku czy kilkunastoletnich obiektów biurowych. Dzięki przeprowadzanym modernizacjom i przebudowom, stają się one nie tylko zyskowną inwestycją, ale także wnoszą nową wartość w tkankę miejską. W Polsce ten trend dopiero raczkuje, ale cieszymy się, że mamy możliwość pracy na tutejszym rynku. Mocno wierzymy w...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów.

Masz już prenumeratę? Zaloguj się, aby przeczytać artykuł.
Zaloguj się
Nie masz jeszcze prenumeraty? Nic straconego! Dołącz do grona stałych Czytelników już dziś i miej pewność, że żadne treści już Cię nie ominą.
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy