Dołącz do czytelników
Brak wyników

Zmiany w krakowskiej agencji PromoTraffic. Michał Smajek oraz Krystian Kucharski dołączyli do zarządu spółki

Artykuł | 22 czerwca 2017 |
197

Na początku czerwca nastąpiły znaczące zmiany w zarządzie agencji digital performance marketingu PromoTraffic z Krakowa, która na co dzień obsługuje m.in. Koncern BP, Grupę ZIKO, Comarch, Puccini, Koncern Takeda, Plantwear, Elfa Pharm, MoneyMan, Q Hotel, czy CrossJeans. Michał Smajek, który do tej pory pełnił funkcję client service directora, został powołany do zarządu spółki na stanowisko wiceprezesa. Z kolei Krystian Kucharski awansował na stanowisko członka zarządu i performance directora. Do tej pory pełnił funkcję PPC managera. Michał z branżą jest związany od 2001 roku. Doświadczenie zdobywał w firmach AMS i Grupa Radiowa Agory oraz Semahead, gdzie budował struktury sprzedażowe. Michał nadal będzie pełnił obowiązki client service directora, a do jego zadań będzie należało ciągłe podnoszenie jakości obsługi projektów, jak i samych kampanii, wzrost efektywności strategii performance tworzonych przez agencję oraz dalsza rozbudowa zespołu. Krystian Kucharski z branżą jest związany od 2009 roku. Doświadczenie zdobywał wcześniej w agencji Semahead, gdzie budował, prowadził i optymalizował kampanie Google AdWords. Krystian równolegle do powołania do zarządu spółki awansował na stanowisko performance directora. Awans to nie tylko efekt jego osiągnięć, ale także umacniającej się transformacji agencji w kierunku digital performance marketingu. Rolą Krystiana będzie wzmacnianie wewnętrznych kompetencji w obszarach kampanii efektywnościowych, podnoszenie ich jakości, implementacja nowych technologii do zarządzania i raportowania działań oraz dalsza rozbudowa zespołu. Michał i Krystian, zanim przeszli do PromoTraffic, pracowali m.in. dla Sklep-Presto.pl, eButik.pl, Kopalni Soli “Wieliczka”, RynekPierwotny.pl, Bank BPH, eTurysta.pl czy Ekomaluch. Robert Stolarczyk, prezes PromoTraffic tak komentuje zmiany w zarządzie: “Bardzo się cieszę, że udało nam się zacieśnić współpracę. Cieszy mnie także, że Michał i Krystian w pełni wykorzystali szansę wejścia do zarządu spółki. Michał Smajek dołączył do nas stosunkowo niedawno, bo w lutym 2016 roku. Jego głównym celem była przebudowa działu client service w taki sposób, aby zarówno satysfakcja z obsługi, jak i jakość oraz efektywność prowadzonych przez nas kampanii uległy znacznej poprawie. Świetnie się z tego zadania wywiązał, dał się też poznać jako doświadczony lider, który potrafi budować zespoły oraz dbać o klientów, dla których pracujemy. Krystian Kucharski do...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy