Trwa kolejna kampania reklamowa koncernu BP realizowana przez dom mediowy Mindshare Polska. Akcja promuje nowe, zimowe kawy 100% Arabica w trzech wariantach smakowych oferowane w kawiarniach Wild Bean Cafe na stacjach BP. Działania prowadzone są w radiu oraz online.
Trwa kolejna kampania reklamowa koncernu BP realizowana przez dom mediowy Mindshare Polska. Akcja promuje nowe, zimowe kawy 100% Arabica w trzech wariantach smakowych oferowane w kawiarniach Wild Bean Cafe na stacjach BP. Działania prowadzone są w radiu oraz online.
15 grudnia 2014 r. wystartowała druga odsłona kampanii reklamowej Wild Bean Cafe promująca zimowe kawy z rozgrzewającymi dodatkami. „Bohaterkami” kampanii są trzy nowe kawy: piernikowa z imbirem, szarlotkowa z cynamonem oraz amaretto z migdałami. Nowe, zimowe kawy 100% Arabica dostępne będą w kawiarniach Wild Bean Cafe do marca 2015 r. Działania reklamowe realizowane są w radiu oraz online. 30-sekundowe spoty emitowane są na antenach ogólnopolskich i regionalnych stacji radiowych, w ramach pakietów Drapacz Chmur, RMF 3D, Trójka Premium oraz Zet Total. Działania promocyjne prowadz...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły