Dołącz do czytelników
Brak wyników

Zimowe kawy Wild Bean Cafe w najnowszej kampanii BP realizowanej przez Mindshare Polska

Artykuł | 15 grudnia 2014 |
77
Trwa kolejna kampania reklamowa koncernu BP realizowana przez dom mediowy Mindshare Polska. Akcja promuje nowe, zimowe kawy 100% Arabica w trzech wariantach smakowych oferowane w kawiarniach Wild Bean Cafe na stacjach BP. Działania prowadzone są w radiu oraz online.
Trwa kolejna kampania reklamowa koncernu BP realizowana przez dom mediowy Mindshare Polska. Akcja promuje nowe, zimowe kawy 100% Arabica w trzech wariantach smakowych oferowane w kawiarniach Wild Bean Cafe na stacjach BP. Działania prowadzone są w radiu oraz online.

15 grudnia 2014 r. wystartowała druga odsłona kampanii reklamowej Wild Bean Cafe promująca zimowe kawy z rozgrzewającymi dodatkami. „Bohaterkami” kampanii są trzy nowe kawy: piernikowa z imbirem, szarlotkowa z cynamonem oraz amaretto z migdałami. Nowe, zimowe kawy 100% Arabica dostępne będą w kawiarniach Wild Bean Cafe do marca 2015 r. Działania reklamowe realizowane są w radiu oraz online. 30-sekundowe spoty emitowane są na antenach ogólnopolskich i regionalnych stacji radiowych, w ramach p...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów.

Masz już prenumeratę? Zaloguj się, aby przeczytać artykuł.
Zaloguj się
Nie masz jeszcze prenumeraty? Nic straconego! Dołącz do grona stałych Czytelników już dziś i miej pewność, że żadne treści już Cię nie ominą.
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy