Dołącz do czytelników
Brak wyników

Zespół marketingu Galerii Katowickiej w finale prestiżowego konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2015

Artykuł | 3 czerwca 2016 |
183
Dyrektor Marketingu i PR Galerii Katowickiej oraz jego zespół jako jedyni będą reprezentować polską branżę centrów handlowych w finale prestiżowego konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2015, który wyłania liderów polskiego marketingu. Spośród wszystkich nominowanych kapituła wybrała przedstawicieli Galerii do ścisłego finału aż w 3 kategoriach: Dyrektor Marketingu Roku 2015, Team Marketingowy Roku 2015 oraz Osobowość Marketingu: Thinking Outside the Box (nagroda specjalna).

Dyrektor Marketingu i PR Galerii Katowickiej oraz jego zespół jako jedyni będą reprezentować polską branżę centrów handlowych w finale prestiżowego konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2015, który wyłania liderów polskiego marketingu. Spośród wszystkich nominowanych kapituła wybrała przedstawicieli Galerii do ścisłego finału aż w 3 kategoriach: Dyrektor Marketingu Roku 2015, Team Marketingowy Roku 2015 oraz Osobowość Marketingu: Thinking Outside the Box (nagroda specjalna).

POLECAMY

Dawid Prymas to manager marketingu i PR z 14-letnim doświadczeniem i wyróżnieniami za zrealizowane projekty. Stanowisko Dyrektora Marketingu i PR Galerii Katowickiej zajmuje od lipca 2014 roku. W czerwcu zeszłego roku do jego zespołu dołączył Aleksander Poltier, koordynator marketingu Galerii, dziennikarz, event i PR manager z dużym doświadczeniem. Od tej pory, jako zespół, zrealizowali wiele innowacyjnych projektów i kampanii dzięki którym Galerię Katowicką odwiedziło w 2015 roku aż o 2,4 mln klientów więcej niż w roku poprzedzającym. W 2016 roku odwiedzalność Galerii Katowickiej utrzymuje się na poziomie zbliżonym do - rekordowego do niedawna - poziomu 1,2 mln Klientów miesięcznie, co przy utrzymaniu tego trendu powinno zagwarantować kolejny rekord na koniec tego roku. Zrealizowane projekty dały również znaczące wzrosty sprzedaży. Rok 2015 zakończył się wysokim, bo aż 23% wzrostem. W kolejnych miesiącach roku 2016 dynamika wzrostu sprzedaży nie zwalnia, sięgając w szczycie nawet + 24,5%.

Wszystko zaczęło się na ostatniej gali PRCH Retail Awards 2015, podczas której jeden z projektów, zrealizowany po 2 miesiącach pracy dla branży centrów handlowych, otrzymał wyróżnienie w kategorii Najlepsza kampania pro-sprzedażowa roku. Chwilę później inny projekt został dostrzeżony przez kapitułę prestiżowego konkursu Loyalty Awards 2015, która nominowała go aż w dwóch kategoriach: Innowacja Roku 2015 oraz Najlepszy Nowy Program Lojalnościowy Roku 2015. Rozwiązania Galerii Katowickiej prezentowane były również podczas Customer Loyalty Summit 2016 w kategorii najlepsze praktyki w retail / retail marketingu w ostatnim czasie.

Aktualnie, aż dwa projekty marketingowe Galerii Katowickiej znajdują się w wąskim gronie finalistów międzynarodowego konkursu ICSC 2016 Solal Global Marketing Awards. Nagrody określane mianem Oskarów branży zostaną rozdane już w przyszłym tygodniu w Berlinie podczas 2016 ICSC European Marketing Conference.

Galeria Katowicka jest pierwszym centrum handlowym wybranym przez Narodowe Centrum Kultury do wąskiego grona liderów kultury w Polsce a Projekt Wyższy Poziom Galerii Katowickiej – w ramach którego odbyło się ponad 250 unikalnych wydarzeń - uznany został za jeden z najlepszych projektów CSR w kraju i w Europie. Autorka jednego ze spektakli, stworzonego specjalnie na potrzeby sceny w Galerii Katowickiej, pierwszej w Europie sceny dużego teatru publicznego w galerii handlowej, wcześniej wyróżniona Paszportem Polityki, została nominowana do prestiżowej Nagrody Literackiej Nike 2016. Spektakl uznano za jedno z 10 najważniejszych wydarzeń teatralnych w Polsce a inny, grany również tylko w Galerii...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy