Żeby nie kusiło zostań w domu

Case study

Co zrobić, gdy świat nagle zmienia się o 180 stopni? Najlepiej w ciągu kilku dni opracować jedną z najlepszych – wg AdForum – kampanii motoryzacyjnych miesiąca na świecie. Kampania „Żeby nie kusiło” marki Porsche, bo o niej tu mowa, to odpowiedź na emocje społeczne marca 2020 r. Jednak dzięki trafnej strategii i kreacji nie była to kolejna akcja w ramach #zostańwdomu, ale przede wszystkim pełnoprawna kampania wizerunkowa budująca unikatowy charakter marki.

Tło i cel

W marcu 2020 r. z dnia na dzień nasze życia zostały wywrócone do góry nogami. W obliczu lockdownu oraz zmian spowodowanych COVID-19, które dynamicznie działy się na naszych oczach, postanowiliśmy wdrożyć przygotowywane wcześniej scenariusze działań strategicznych mających przygotować naszych klientów, w tym markę Porsche, na rozpoczynającą się pandemię.
Naszą pierwszą odpowiedzią na nową sytuację była szybka kampania o charakterze RTM stworzona na początku lockdownu. W odpowiedzi na społeczne emocje tamtych dni zdecy...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy