Dołącz do czytelników
Brak wyników

Zastrzyk praktycznej marketingowej wiedzy już w kwietniu podczas EastMedia

Artykuł | 21 marca 2016 |
164
Zbliża się druga edycja największej w Polsce Północno-Wschodniej konferencji poświęconej nowoczesnemu marketingowi - EastMedia. Charyzmatyczni prelegenci reprezentujący znane marki, aktualne i ważne tematy, praktyczna wiedza potrzebna każdemu, kto pragnie wznieść swoją firmę na nowy poziom. EastMedia już 15-16 kwietnia w Białostockim Parku Naukowo-Technologicznym.

Zbliża się druga edycja największej w Polsce Północno-Wschodniej konferencji poświęconej nowoczesnemu marketingowi - EastMedia. Charyzmatyczni prelegenci reprezentujący znane marki, aktualne i ważne tematy, praktyczna wiedza potrzebna każdemu, kto pragnie wznieść swoją firmę na nowy poziom. EastMedia już
15-16 kwietnia w Białostockim Parku Naukowo-Technologicznym.

POLECAMY

W świecie nieustannych przeobrażeń, „płynnej rzeczywistości”, mamy do czynienia
z niewyobrażalną do tej pory liczbą firm – wśród których tylko niewielki procent staje się mocnymi markami i włada świadomością klientów. Właśnie o tym chcemy mówić podczas EastMedia. Jak skutecznie promować swoje produkty i usługi? Jak korzystać z social mediów, aby wyprzedzić konkurencję? Jak budować przyjazną markę i stworzyć porywające success story? Jak dogonić gigantów w medialnej rewolucji? W końcu, jaką drogę musi obrać firma, żeby stać się marką? I co decyduje o tym, że marka niczym nowoczesna religia, potrafi pociągnąć za sobą tłumy jej wyznawców?

- Zaprosiliśmy porywających prelegentów, którzy na co dzień rozwijają własne przedsiębiorstwa lub zarządzają dużymi firmami nadając markom niepowtarzalną osobowość. Podzielą się oni praktyczną wiedzą i skutecznymi narzędziami z tymi, którym zależy na wzniesieniu swojej firmy na wyższy poziom rozwoju. – informuje Anna Daszuta-Zalewska, Dyrektor Białostockiego Parku Naukowo-Technologicznego.

- 15-16 kwietnia będziecie mieli możliwość uczestniczyć w kolejnej edycji EastMedia! Na uczestników czeka 11 prezentacji, podczas których zostaną poruszone między innymi tematy dotyczące video marketingu, RTM, onboardingu czy też landingów. Nasze eventy cenione są nie tylko za wartościowe treści, ale również za atmosferę, networking i after party! Cieszymy się, że możemy organizować coś, co cieszy się tak dużym zainteresowaniem! – dodają Kamila i Piotr z EastCamp Białystok.

Naszymi gośćmi będą m.in.

Maciej Ossowski - Dyrektor Sprzedaży Enterprise w GetResponse odpowiedzialny za globalną ekspansję firmy, Anita Kijanka - właścicielka agencji Come Creations Group zajmującej się działaniami wizerunkowymi z trzech obszarów: IT, branży kobiecej oraz zdrowia, założyciele doradczego klastra SAIA działającego w formie zorganizowanej grupy ekspertów wyspecjalizowanych w określonych funkcjach w przedsiębiorstwie - Dariusz Marzec, Prezes Zarządu spółki Ekstraklasa S.A. , posiadający doświadczenie w sprzedaży i marketingu w międzynarodowych koncernach (L’Oreal Polska, Monster Energy, Coca Cola Hellenic) oraz  Krzysztof Grucela z doświadczeniem  menedżerskim w ramach działów: sprzedaży, kontrolingu finansowego, audytu oraz działu operacyjnego koncernu Coca-Cola Hellenic, Michał Romanowski, Dyrektor Sprzedaży w Programa.pl związany z branżą marketingową od 10 lat; wspiera polskie firmy technologiczne na wczesnym etapie rozwoju w zakresie budowy wizerunku, marketingu i skutecznego oraz efektywnego pozyskiwania nowych klientów, a od roku działa jako broker usług IT,...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy