Żaneta Kowalska vel Kowalczyk dołączyła do zespołu KERRIS

Aktualności
Żaneta Kowalska vel Kowalczyk dołączyła do zespołu agencji interaktywnej KERRIS, obejmując stanowisko Account Managera. Do jej zadań należy współtworzenie strategii komunikacyjnej projektów, budowanie i zarządzaniem zespołem, nadzór nad wszystkimi fazami realizacji projektów oraz kontakt i współpraca z klientami. Żaneta Kowalska wcześniej, jako Project Manager w Starcom Mediavest Group, koordynowała produkcją contentu i zarządzała projektami z zakresu content marketingu.

Żaneta Kowalska vel Kowalczyk dołączyła do zespołu agencji interaktywnej KERRIS, obejmując stanowisko Account Managera. Do jej zadań należy współtworzenie strategii komunikacyjnej projektów, budowanie i zarządzaniem zespołem, nadzór nad wszystkimi fazami realizacji projektów oraz kontakt i współpraca z klientami.

POLECAMY

Żaneta Kowalska wcześniej, jako Project Manager w Starcom Mediavest Group, koordynowała produkcją contentu i zarządzała projektami z zakresu content marketingu.

- Zmiana pracy to zawsze niezwykle ekscytujący moment w karierze. Dla mnie decyzja o przejściu do KERRIS była prawie tożsama z tym, co dzieje się z nami, gdy się zakochamy. Byłam w trakcie negocjowania umowy w innej agencji, gdy przyszłam na spotkanie do KERRIS. Wychodząc byłam totalnie zauroczona i odurzona energią tego miejsca. Tak – chcę pracować z ludźmi, którzy nieszablonowo podchodzą do potrzeb klientów i mają dużo motywacji do rozwoju. To się tu po prostu czuje - komentuje zmianę Żaneta Kowalska vel Kowalczyk.

W trakcie pracy w Starcomie, Żaneta Kowalska sprawowała również funkcję Senior Account Managera w Mediapolis Interactive, gdzie zarządzała projektami digital, tworzyła strategie komunikacji oraz contentu, a także odpowiadała za kampanie offline’owe.

Wcześniej, jako Junior Account Manager w firmie PROVERBO, odpowiadała za PR oraz media relations wybranych marek, a także obsługiwała PR-owo kluczowych klientów, organizowała konferencje i wydarzenia specjalne w firmie PROFUNDO P...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy