Dołącz do czytelników
Brak wyników

Żaneta Kowalska vel Kowalczyk dołączyła do zespołu KERRIS

Artykuł | 19 stycznia 2017 |
191
Żaneta Kowalska vel Kowalczyk dołączyła do zespołu agencji interaktywnej KERRIS, obejmując stanowisko Account Managera. Do jej zadań należy współtworzenie strategii komunikacyjnej projektów, budowanie i zarządzaniem zespołem, nadzór nad wszystkimi fazami realizacji projektów oraz kontakt i współpraca z klientami. Żaneta Kowalska wcześniej, jako Project Manager w Starcom Mediavest Group, koordynowała produkcją contentu i zarządzała projektami z zakresu content marketingu.

Żaneta Kowalska vel Kowalczyk dołączyła do zespołu agencji interaktywnej KERRIS, obejmując stanowisko Account Managera. Do jej zadań należy współtworzenie strategii komunikacyjnej projektów, budowanie i zarządzaniem zespołem, nadzór nad wszystkimi fazami realizacji projektów oraz kontakt i współpraca z klientami.

POLECAMY

Żaneta Kowalska wcześniej, jako Project Manager w Starcom Mediavest Group, koordynowała produkcją contentu i zarządzała projektami z zakresu content marketingu.

- Zmiana pracy to zawsze niezwykle ekscytujący moment w karierze. Dla mnie decyzja o przejściu do KERRIS była prawie tożsama z tym, co dzieje się z nami, gdy się zakochamy. Byłam w trakcie negocjowania umowy w innej agencji, gdy przyszłam na spotkanie do KERRIS. Wychodząc byłam totalnie zauroczona i odurzona energią tego miejsca. Tak – chcę pracować z ludźmi, którzy nieszablonowo podchodzą do potrzeb klientów i mają dużo motywacji do rozwoju. To się tu po prostu czuje - komentuje zmianę Żaneta Kowalska vel Kowalczyk.

W trakcie pracy w Starcomie, Żaneta Kowalska sprawowała również funkcję Senior Account Managera w Mediapolis Interactive, gdzie zarządzała projektami digital, tworzyła strategie komunikacji oraz contentu, a także odpowiadała za kampanie offline’owe.

Wcześniej, jako Junior Account Manager w firmie PROVERBO, odpowiadała za PR oraz media relations wybranych marek, a także obsługiwała PR-owo kluczowych klientów, organizowała konferencje i wydarzenia specjalne w firmie PROFUNDO P...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy