Dołącz do czytelników
Brak wyników

Zamek Czocha najlepszym miejscem na weekend

Artykuł | 17 lipca 2015 |
67
Znamy zwycięzców konkursu „Wyjechani na weekend"! Główna nagroda – samochód Volkswagen Golf Sportsvan – trafił do Jolanty Łuczki za wpis o Zamku Czocha. Partnerem konkursu jest Continental Opony Polska, wiodący dostawca rozwiązań dla branży motoryzacyjnej na świecie.

Znamy zwycięzców konkursu „Wyjechani na weekend"! Główna nagroda – samochód Volkswagen Golf Sportsvan – trafił do Jolanty Łuczki za wpis o Zamku Czocha. Partnerem konkursu jest Continental Opony Polska, wiodący dostawca rozwiązań dla branży motoryzacyjnej na świecie.

Na dedykowanej stronie internetowej www.wyjechani.gazeta.pl, przez trzy miesiące internauci mogli opisywać swoje pomysły na spędzenie weekendu. Zadanie konkursowe polegało na rekomendacji ciekawego miejsca w Polsce, zaznaczeniu miejsca na mapie oraz uzasadnieniu swojego wyboru. Ponad tysiąc osób podzieliło się swoimi pomysłami na weekend, tworząc tym samym mapę wyjątkowych miejsc, które warto odwiedzić. Zwyciężyła rekomendacja Zamku Czocha w województwie dolnośląskim.

Oprócz samochodu, zwycięzca konkursu otrzymał od Continental dodatkową rozszerzoną gwarancję na opony, czyli specjalne roczne ubezpieczenie.

„Dziękujemy wszystkim uczestnikom naszego konkursu za przysłanie zgłoszeń i opisów tak wielu fantastycznych miejsc w Polsce. Zachęcamy też wszystkich kierowców, aby korzystali ze stworzonej wspólnie mapy najciekawszych lokalizacji i w pełni wykorzystali wakacyjne weekendy!” – komentuje  Ewa Ostapczuk-Wasilewska, Media & Communication Manager Continental Opony Polska.

Wyniki akcji

„Wyjechani na weekend”  to 14 redakcyjnych wyjazdów do najciekawszych miejsc w Polsce, 26 nagród w konkursie, ponad 5 tys. przejechanych kilometrów i 11 242 zł zebrane na szczytny cel – dla zwycięzcy VI Mistrzostw Polski Dzieci z Domów Dziecka w Piłce Nożnej – klubu Sternik Szczecin z Centrum Opieki nad Dzieckiem.

Stronę internetową wspólnego projektu Continental i Agora S.A. odwiedziło ponad 1,3 mln użytkowników, a materiały poświęcone rozmaitym sposobom spędzania wolnego czasu ukazały się w „Gazecie Wyborczej” oraz jej tygodnikach, m.in. „Dużym Formacie”, „Tylko Zdrowie” i „Wysokich Obcasach”, a także specjalnym dodatku „Jedziemy na Weekend”. Publikacje związane z akcją ukazały się również w czasopismach wydawanych przez Agorę: „Logo”, „Wysokie Obcasy Extra”, „Dziecko”, „Kuchnia” i ich wersjach mobilnych, a do bezpłatnego dziennika „Metro” dołączona została zawieszka na drzwi z hasłem „Wyjechani”. Działania promocyjne objęły również Radio Złote Przeboje, serwisy tematyczne Gazeta.pl , aplikacje mobilne Gazeta.pl LIVE i Sport.pl LIVE , a także serwis Wyborcza.pl .

Poprzednie wspólne akcje mediów Ag...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów.

Masz już prenumeratę? Zaloguj się, aby przeczytać artykuł.
Zaloguj się
Nie masz jeszcze prenumeraty? Nic straconego! Dołącz do grona stałych Czytelników już dziś i miej pewność, że żadne treści już Cię nie ominą.
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy