Zbliżająca się Wielkanoc to jeden z momentów w roku, w którym Polacy kupują więcej produktów z różnych kategorii, a tym samym wy dają więcej, często nie do końca będąc świadomi realnych cen. W okresie przedświątecznym oprócz żywności niezbędnej do przygotowania wielkanocnych potraw nabywane są również m.in.: odzież i obuwie, chemia i kosmetyki, dodatki i ozdoby do domu, upominki dla najbliższych, dozwolone używki czy sprzęt RTV/AGD, który ma pomóc w przygotowaniach lub umilić ten wolny czas. Większość tych zakupów jest zwykle zaplanowana, jednak w zależności od kategorii decyzję o zakupie i samego zakupu dokonują albo kobiety, albo mężczyźni. Jaki jest zatem podział odpowiedzialności za zakupy poszczególnych kategorii produktów w Polskich domach? Czy Polacy są w stanie oszacować, ile muszą wydać na różne produkty?
POLECAMY
Jak wy...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!