Zakupy i znajomość cen produktów zależne od płci

Aktualności
Na podstawie wyników raportu platformy MAM – „Polka – strażniczka domowego budżetu”

Zbliżająca się Wielkanoc to jeden z momentów w roku, w którym Polacy kupują więcej produktów z różnych kategorii, a tym samym wy dają więcej, często nie do końca będąc świadomi realnych cen. W okresie przedświątecznym oprócz żywności niezbędnej do przygotowania wielkanocnych potraw nabywane są również m.in.: odzież i obuwie, chemia i kosmetyki, dodatki i ozdoby do domu, upominki dla najbliższych, dozwolone używki czy sprzęt RTV/AGD, który ma pomóc w przygotowaniach lub umilić ten wolny czas. Większość tych zakupów jest zwykle zaplanowana, jednak w zależności od kategorii decyzję o zakupie i samego zakupu dokonują albo kobiety, albo mężczyźni. Jaki jest zatem podział odpowiedzialności za zakupy poszczególnych kategorii produktów w Polskich domach? Czy Polacy są w stanie oszacować, ile muszą wydać na różne produkty?

POLECAMY

Jak wyn...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy