Jeśli firmowy rok budżetowy uda się zamknąć z nadwyżką, to warto rozważyć inwestycję
Jeśli firmowy rok budżetowy uda się zamknąć z nadwyżką, to warto rozważyć inwestycję
w efektywne rozwiązania, które będą miały wpływ na wyniki sprzedaży nie tylko teraz, ale także w kolejnych miesiącach. Sodexo Benefits and Rewards Services rusza właśnie ze swoją akcją „Budget cleaning”, w której eksperci podpowiadają jakie narzędzia wybrać, aby zmaksymalizować wyniki sprzedażowe.
Sodexo proponuje narzędzia sprawdzone, a przy tym odpowiadające oczekiwaniom uczestników każdego rodzaju akcji wspierających sprzedaż. Są nimi karty przedpłacone, kupony premiowe, a także elektroniczne vouchery Click e pass. Narzędzia te można użyć jako nagrody w programach lojalnościowych, programach wsparcia sprzedaży oraz jako upominki dla kontrahentów i klientów wybierając najdogodniejszy dla firm moment.
Kupony i karty to narzędzia motywacyjne łatwe w logistyce i magazynowaniu. Proces ich zamawiania i dostarczania do organizatora, jest sprawny i szybki, a dodatkowym ich atutem jest zwolnione z podatku VAT. – podpowiada Dariusz Deszczka, Category Manager segmentu Lojalność i Motywacja w Biznesie w firmie Sodexo Benefits and Rewards Services. - To nowoczesne, oszczędne, a przede wszystkim skuteczne sposoby budowania lojalności, a przez to wpływające na rozwój każdego przedsiębiorstwa – dodaje.
Oszczędność czasu i pieniędzy
Kupony, karty i e-vouchery mają długi termin ważności, a to oznacza, że nie trzeba ich szybko wykorzystać. Każde z tych narzędzi ma swoje dodatkowe atuty. W przypadku Karty Premiowej Sodexo opłata związana z aktywowaniem dotyczy tylko pierwszego użycia, natomiast później można jej używać i doładowywać wielokrotnie już bez żadnych dodatkowych wydatków. Dzięki temu karta daje możliwość wielokrotnego wspierania stałej grupy Użytkowników. Z kolei e-voucher Click e Pass to elektroniczny kod dostępu do bogatego katalogu nagród, z którego użytkownik w intuicyjny sposób może wybrać wymarzoną nagrodę. Dodatkową zaletą tego rozwiązania jest możliwość przekazywania go w dowolnej formie - można go nadrukować np. na opakowaniu produktu, na kartce z życzeniami czy też innym pasującym w danej sytuacji nośniku. Łatwo można go również przekazać osobie obdarowanej np. wysyłając smsem czy e-mailem w postaci pliku pdf.
Optymalizacja podatkowa
Karty Sodexo, jak również kupony pre...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły