Zacznij marzyć - nowa kampania wizerunkowa Lotto zrealizowana przez DDB&tribal

Aktualności
Na początku czerwca ruszyła najnowsza kampania wizerunkowa gry losowej Lotto Totalizatora Sportowego.

Na początku czerwca ruszyła najnowsza kampania wizerunkowa gry losowej Lotto Totalizatora Sportowego.

POLECAMY

Przesłanie kampanii można  ująć w dwóch słowach: Zacznij marzyć!. Marzenia ma każdy z nas: te większe i mniejsze, bardziej przyziemne, a czasem zupełnie szalone. Gra w Lotto daje szansę na spełnienie wszystkich marzeń, jest biletem do marzeń dla wszystkich tych, którzy chcieliby je spełnić.

Na potrzeby kampanii powstał...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy