Dołącz do czytelników
Brak wyników

Zacznij marzyć - nowa kampania wizerunkowa Lotto zrealizowana przez DDB&tribal

Artykuł | 2 czerwca 2017 |
211
Na początku czerwca ruszyła najnowsza kampania wizerunkowa gry losowej Lotto Totalizatora Sportowego.

Na początku czerwca ruszyła najnowsza kampania wizerunkowa gry losowej Lotto Totalizatora Sportowego.

POLECAMY

Przesłanie kampanii można  ująć w dwóch słowach: Zacznij marzyć!. Marzenia ma każdy z nas: te większe i mniejsze, bardziej przyziemne, a czasem zupełnie szalone. Gra w Lotto daje szansę na spełnienie wszystkich marzeń, jest biletem do marzeń dla wszystkich tych, którzy chcieliby je spełnić.

Na potrzeby kampanii powstał...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy