Dołącz do czytelników
Brak wyników

Aktualności

13 lutego 2019

Za nami kolejna edycja Pipeline Summit. Organizatorzy szykują już kolejne spotkanie dla specjalistów sprzedaży B2B online

0 320
Tematyka styczniowego Pipeline Summit wróciła do korzeni. Sprzedaż B2B w kanałach online była tematem wiodącym podczas wydarzenia organizowanego przez infoShare w Pomorskim Parku Naukowo-Technologicznym w Gdyni. W agendzie znalazły się prelekcje na temat automatyzacji procesów marketingowych, personalizacji komunikatów i skutecznych metod analityki sprzedaży. Na widowni znalazło się 150 specjalistów i menadżerów sprzedaży.

Wartościowa wiedza od specjalistów w branży

POLECAMY

Pierwszy raz, na zaproszenie organizatorów Pipeline Summit, do Polski przylecieli Brennan Dunn (RightMessage), Stephen Lowisz (21LEAP), a także Jack Moberger (Appcues). Amerykanie dzielili się wiedzą o zaawansowanych metodach personalizacji, sposobach domykania sprzedaży, a także o mapowaniu drogi klienta w celu prześledzenia transakcji online.

Na scenie zaprezentowali się również Kasia Michalak (Bee Talents), Agata Mroczkowska  (Booksy), Bartosz Majewski (Casbeg) czy Michał Korba (User.com).  Tematyka prelekcji dotykała różnych aspektów sprzedaży online, choć - jak wynika z ankiet organizatorów - największą popularnością cieszyły się wystąpienia dotyczące personalizacji komunikacji oraz automatyzacji procesów sprzedaży i marketingu...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy