Dołącz do czytelników
Brak wyników

Yyy... marka nie może być nudna (czyli jak ją zbudować z Millenialsami)

Artykuł | 27 czerwca 2016 |
199
Jak złapać Millenialsa i nie pozwolić mu odejść? Joeri van den Bergh dzięki swojej książce How Cool Brands Stay Hot: Branding to Generation Y stał się ekspertem od potrzeb i pragnień młodych ludzi urodzonych w latach 1980-1996. Pokolenie Y nie ma przed nim tajemnic, a jego trafna analiza to lektura obowiązkowa każdego marketingowca.

Jak złapać Millenialsa i nie pozwolić mu odejść? Joeri van den Bergh dzięki swojej książce How Cool Brands Stay Hot: Branding to Generation Y stał się ekspertem od potrzeb i pragnień młodych ludzi urodzonych w latach 1980-1996. Pokolenie Y nie ma przed nim tajemnic, a jego trafna analiza to lektura obowiązkowa każdego marketingowca.

POLECAMY

Nuda = śmierć

Cechą pokolenia Y jest to, że szybko potrafi wykryć fałsz w marketingu, zdemaskować Cię. Wiarygodność i poczucie autentyczności są więc bardzo ważne. To sprawia markom trudność. Musisz bowiem pozostać wiernym własnemu DNA, z drugiej strony bez przerwy się zmieniać. Inaczej bowiem zostaniesz uznany za markę nudną  – mówi Joeri van den Bergh i podkreśla, że to wyzwanie jest niezmienne i nie traci na aktualności. Millenialsi są znacznie bardziej pozytywni w porównaniu do swoich poprzedników: wierzą we własne siły, chętnie podejmują wyzwania i nie boją się porażki – razem można zrobić wszystko.

Sukces = CRUSH

Czym różni się pokolenie Y od wcześniejszej generacji – X? Jak zrozumieć jego świat, perspektywę  z jakiej patrzy i do niego dotrzeć? Jaki model strategii przyjąć przy tworzeniu marki? Co sprawia, że dany brand staje się cool i jak ten status utrzymać? W jaki sposób osiągnąć autentyczność i szczerość w oczach Millenialsów? Czego oczekuje młody konsument? Na te i inne pytania, odpowiedzi można znaleźć w książce Joeri van den Bergha. Kluczowe dla pozycji How Cool Brands Stay Hot: Branding to Generation Y stały się opisane w niej czynniki, które definiują markę idealnie dopasowaną do potrzeb pokolenia Y: Coolness, Realness, Uniqueness, Self-identification with the brand oraz Happiness, czyli model C...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy