Dołącz do czytelników
Brak wyników

YouTuberzy uczą młodych finansów i kodowania. "Na YouTube jest miejsce na jakościowe, odpowiedzialne treści"

Artykuł | 18 kwietnia 2017 |
235
Ziemniak, Kaluch - twórcy należący do działu Gaming w LifeTube - uczą młodych kodowania i finansów. Z kolei GrabaGra promuje tworzenie gier.

Ziemniak, Kaluch - twórcy należący do działu Gaming w LifeTube - uczą młodych kodowania i finansów. Z kolei GrabaGra promuje tworzenie gier.

POLECAMY

 

Współprace YouTuberów z Ministerstwem Finansów i Ministerstwem Cyfryzacji to nowa jakość w serwisie. To pokazuje, że globalna platforma jest znakomitym miejscem to publikowania jakościowych, odpowiedzialnych treści. 

 

,,Ogromnie cieszą nas takie współprace, jak te zrealizowane z państwowymi instytucjami. Widać, że Ministerstwa Finansów i Cyfryzacji, chcą iść z duchem czasu i wierzą w influencer marketing. Nasi twórcy - i my wszyscy - jesteśmy dumni, że możemy szerzyć wartościową wiedzę wśród młodych ludzi i tworzyć jakościowe materiały - MÓWI MICHAŁ KOŁODZIEJ, HEAD OF GAMING W LIFETUBE.

 

Oto, jakie projekty prowadzą w tej chwili twórcy:

 

1. Ziemniak dla Ministerstwa Finansów 

Projekt “Finansoaktywni. Misja: Uczciwie płacę podatki” to program edukacyjny dla uczniów i nauczycieli gimnazjów. Dlaczego płacimy podatki i co dzięki nim zyskujemy? Jakie są ich rodzaje? Czym jest zjawisko szarej strefy i jaki ma wpływ na nasze codzienne życie?.

Ministerstwo Finansów zaprosiło do współpracy Ziemniaka, by wytłumaczył swoim fanom, w jaki sposób mogą zacząć nagrywać swoje pierwsze filmy - wywiady, sondaże, wystąpienia publiczne czy wreszcie, jak stworzyć swój kanał na YouTubie.

Uczniowie tworzą swoje własne filmy i wysyłają je do kapituły konkrusowej, która wspólnie z Ziemniakiem wybierze kilka najciekawszych projektów, które zostaną pokazane na gali finałowej i warszatach filmowych prowadzonych przez Ziemniaka. 

 

2. Kaluch dla Ministerstwa Cyfryzacji

W akcję z Ministerstwem Cyfryzacji zaangażowaliśmy trzech twórców, w tym Kalucha, który swoim nienagannym wizerunkiem podjął się promocji programowania oraz kodowania wśród Polskiej młodzieży. Kaluch stworzył w sumie 3 odcinki, w których podejmuje się tego wyzwania jednocześnie promując godzinę kodowania (hour of code). 

,,Wyniki przebiły nasze założenia prawie dwukrotnie! Materiały na kanale Kalucha osiągnęły ponad 715 000 wyświetleń i dalej rosną" - MÓWI MICHAŁ KOŁODZIEJ, HEAD OF GAMING W LIFETUBE.

 

3. GrabaGra - Relacja z Nordic Game Jam we współpracy z Game Industry Conference 

Wraz z Game Industry Conference, Fundacją Indie Games Polska, Instytutem im. Adama Mickiewicza i Ambasadą Rzeczypospolitej Polskiej w Kopenhadze twórc...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy