Dołącz do czytelników
Brak wyników

YouTuberzy po raz kolejny podbili - YouTube - Zestawienie YouTube Ads Leaderboard za kwiecień 2016

Artykuł | 16 maja 2016 |
172
Podium najnowszego rankingu YouTube Ads Leaderboard zdominowały pierwsze relacje z nowo uruchomionego Studia Tymbark, które poprowadzili znani YouTuberzy. Trzecie i czwarte miejsce zajęła Mafia w Sieci z pomysłami na vloga w ramach akcji charytatywnej Allegro. Zestawienie zamyka Nju Mobile wraz z animowanymi siatkarzami, którzy nie znoszą abonamentu.

Podium najnowszego rankingu YouTube Ads Leaderboard zdominowały pierwsze relacje z nowo uruchomionego Studia Tymbark, które poprowadzili znani YouTuberzy. Trzecie i czwarte miejsce zajęła Mafia w Sieci z pomysłami na vloga w ramach akcji charytatywnej Allegro. Zestawienie zamyka Nju Mobile wraz z animowanymi siatkarzami, którzy nie znoszą abonamentu.

POLECAMY

W kwietniu polscy użytkownicy YouTube byli najbardziej zainteresowani pomysłami na primaaprilisowy żart, na jakie wpadła trójka popularnych YouTuberów, czyli Banshee, Jaś Dąbrowski i SKKF. Które z nich postanowiło nabrać kolegów, że zostaje raperem, fanem tatuaży lub wręcz przeciwnie, ich zdecydowanym przeciwnikiem? Odpowiedź na to pytanie znajduje się w relacji ze Studia Tymbark w #02 Żarty Prima Aprilis z Banshee, Jasiem i SKKF | Studio Tymbark. To samo sympatyczne towarzystwo znalazło się również na drugim miejscu zestawienia w wideo #01 Nasze nowe studio - ZAPRASZAMY! | Studio Tymbark, w którym pokazane są ich pierwsze kroki, jako prowadzących nowy program.

Trzecie i czwarte miejsce należy do Mafii w Sieci i Allegro. Gangsterzy nie starają się jednak upłynnić nielegalnie nabytych towarów za pośrednictwem serwisu aukcyjnego, a wpadają na pomysł założenia kanału na YouTube. Zyski z publikowanych wideo mają zostać przekazane na akcję charytatywną Allegro, co pozwoli na skrócenie ich wyroków. Mafia w sieci "Więzienna micha" - odcinek 1 pokazuje perypetie rzezimieszków, towarzyszące powstawaniu filmów na temat gotowania według aktualnie popularnego trendu kuchni wegetariańskiej. Z kolei Mafia w sieci "Łydka jak drewutnia" - odcinek 2 przedstawia pomysł na założenie kanału o tematyce fitnessowej przy zaangażowaniu do współpracy prokuratora Mietka. Ostatnie miejsce zestawienia zajęło Nju mobile: siatkarze tego nie zniosą. W reklamie ukazane jest zniecierpliwienie animowanych siatkarzy, którzy nie mogą znieść abonamentu. Jedynym ratunkiem okazuje się oczywiście Nju Mobile.

YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowy...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy