Dołącz do czytelników
Brak wyników

Young Creatives Eurobest 2014 - laureaci

Artykuł | 31 października 2014 |
67
Podczas mającego miejsce 30 października Cannes Lions Imagination Day 4 poznaliśmy zwycięzców kolejnej edycji Young Creatives Eurobest we wszystkich trzech kategoriach – Young Creatives Integrated, Young Creatives Planners oraz Just Creatives.

Podczas mającego miejsce 30 października Cannes Lions Imagination Day 4 poznaliśmy zwycięzców kolejnej edycji Young Creatives Eurobest we wszystkich trzech kategoriach – Young Creatives Integrated, Young Creatives Planners oraz Just Creatives.

W nagrodę wyjadą oni na festiwal Eurobest odbywający się w tym roku w dniach 1-3 grudnia w Helsinkach. Ponadto najlepszy zespół w kategorii Young Creatives Integrated weźmie udział w międzynarodowym finale konkursu.

W kategorii Young Creatives Integrated nagrodę główną zdobył zespół Tomasz Matuszewski i Rafał Cienki reprezentujący Ogilvy & Mather Advertising. Ponadto wyróżnienie otrzymali Kamil Kotarba i Marcin Pucyk z Oglivy & Mather Advertising. Nominowani zostali również Piotr Szkałuba i Joanna Szwilling reprezentujący K2/K2 Media.

Partnerem kategorii Young Creatives Integrated były ZT Kruszwica – dystrybutor marki Optima Cardio. Zadaniem w konkursie było stworzenie projektu kampanii zintegrowanej dla Optimy Cardio. Young Creatives Integrated to kategoria skierowana do pracowników branży marketingowej, którzy nie skończyli 29 lat. Prace w ramach Young Creatives Integrated oceniało jury w składzie: Przewodniczący – Janek Majle/ Change Integrated, Martin Winther, Tomek Nowak, Marcin Strzałkowski/ K2, Julia Kozak/ Fleishman-Hillard Warszawa, Krzysztof Sobieszek/ ZenithOptimedia oraz Katarzyna Marczewska/ ZT Kruszwica.

W kolei w kategorii Just Creatives nagrodę zdobyły Marta Frączek i Aleksandra Zalewska z Saatchi & Saatchi Interactive Solutions. Wyróżnienie otrzymali Grzegorz Karwowski i Bartek Klimaszewski z K2. Ponadto nominowane zostały dwa teamy: Olga Górniak i...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów.

Masz już prenumeratę? Zaloguj się, aby przeczytać artykuł.
Zaloguj się
Nie masz jeszcze prenumeraty? Nic straconego! Dołącz do grona stałych Czytelników już dziś i miej pewność, że żadne treści już Cię nie ominą.
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy