Dołącz do czytelników
Brak wyników

Yoberi wyodrębnia nową markę do obsługi OOH - Mobeeyo

Artykuł | 4 sierpnia 2016 |
221
Mobeeyo to nowy gracz na polskim rynku reklamy outdoorowej. Specjalizuje się w kampaniach OOH realizowanych w miejscach, w których brakuje tradycyjnych nośników. Kluczowym wyróżnikiem stosowanych rozwiązań jest mobilność i wysoka jakość. Mobeeyo to spółka wywodząca się z zespołu Yoberi – firmy działającej na styku nowych technologii, mediów i reklamy. Nowy podmiot prowadzi działania reklamowe out of home w oparciu o nośniki reklamy zewnętrznej, takie jak tablice mobilne MBB18 czy mobile typu backlight.

Mobeeyo to nowy gracz na polskim rynku reklamy outdoorowej. Specjalizuje się w kampaniach OOH realizowanych w miejscach, w których brakuje tradycyjnych nośników. Kluczowym wyróżnikiem stosowanych rozwiązań jest mobilność i wysoka jakość. Mobeeyo to spółka wywodząca się z zespołu Yoberi – firmy działającej na styku nowych technologii, mediów i reklamy. Nowy podmiot prowadzi działania reklamowe out of home w oparciu o nośniki reklamy zewnętrznej, takie jak tablice mobilne MBB18 czy mobile typu backlight.

POLECAMY

 – Na rynku brakuje wysokiej jakości nośników OOH, w tym tablic billbordowych o powierzchni reklamowej 18 m kw. zlokalizowanych poza głównymi miastami Polski. Postanowiliśmy więc odpowiedzieć na tę realną potrzebę, tworząc w swojej ofercie nośnik MBB18 – mobilną tablicę billboard o wymiarach 6m x 3m. Mobeeyo realizuje kampanie reklamowe m.in. w oparciu o mobilne ekrany, tablice czy konstrukcje pneumatyczne. W naszej ofercie posiadamy narzędzia, dzięki którym możemy realizować ogólnopolskie kampanie, dostosowując lokalizację ekspozycji powierzchni reklamowej do wymagań klienta. To pewnego rodzaju rewolucja w dotychczasowych rozwiązaniach reklamy zewnętrznej – mówi Rafał Smoliński, CEO Mobeeyo.

Mobeeyo oferuje nośniki reklamowe typu billboard, każdy o powierzchni reklamowej 18 m kw. z możliwością ekspozycji w określonym promieniu od POI. Nośniki posiadają oświetlenie typu frontlight. Ofertę uzupełniają mobile reklamowe typu backlight i frontlight, odpowiednio o dwóch powierzchniach reklamowych 18 m kw. lub 12 m kw. Nośniki zos...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy