YieldRiser – międzynarodowy ekspert w dziedzinie optymalizacji przychodów z reklamy w Internecie – przejmuje Adexon Programmatic, wyodrębniony ze struktur agencji Adexon 360. Od początku marca spółki działają pod szyldem YieldRiser, oferując klientom kompleksową obsługę w zakresie działań on-line.
POLECAMY
Nowym silniejszym YieldRiser kierują –
Jakub Szczęsny, piastujący wcześniej w spółce stanowisko traffic director oraz Paweł Treściński, dotychczasowy dyrektor sprzedaży. Obaj weszli również do zarządu spółki. Szczęsny jest odpowiedzialny za koordynowanie działań optymalizacyjnych oraz za wdrażanie i rozwój nowych technologii. Do zadań Treścińskiego należy natomiast business development, sprzedaż oraz rozszerzanie portfolio witryn YieldRiser.
W planach spółki na najbliższe miesiące wyraźnie akcentowana jest ekspansja zagraniczna, m.in. na rynek amerykański, kanadyjski i turecki.
Celem YieldRiser jest zwiększanie przychodów z emisji reklam na stronach internetowych Wydawców. Połączenie jego obecnych możliwości z rozwiązaniem, jakie oferował do tej pory Adexon Programmatic, da nam istotną przewagę na rynku reklamy internetowej – mówi Paweł Treściński.
Jesteśmy przekonani, że połączenie dwóch spółek, a tym samym – technologii, doświadczenia, wiedzy – pozwoli nam osiągać jeszcze lepsze efekty przy optymalizowaniu powierzchni reklamowych – komentuje ...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!