Dołącz do czytelników
Brak wyników

YieldRiser - nowa spółka na rynku reklamy internetowej

Artykuł | 3 września 2015 |
147
YieldRiser to nowa spółka w portfolio funduszu KnowledgeHub, która rozpoczęła działalność operacyjną w maju 2015. YieldRiser zajmuje się optymalizacją przychodów z emisji reklam graficznych (display) sprzedawanych za pomocą systemów automatycznych (programmatic, SSP) na polskich stronach internetowych, z planami ekspansji zagranicznej. Kieruje swoje usługi do Wydawców, którym oferuje zarządzanie i optymalizację sprzedaży automatycznej przy zastosowaniu kilku platform sprzedających. Korzysta m.in. z platform adexchange i platform SSP, konfiguruje i optymalizuje je pod konkretne witryny i rynki, na których te witryny funkcjonują. YieldRiser korzysta przy tym z kombinacji różnych technik optymalizacji ręcznej oraz autorskiej technologii zbudowanej w oparciu o projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (PO IG, Fundusze Europejskie – dla rozwoju innowacyjnej gospodarki), aby osiągnąć najlepsze rezultaty optymalizacji przychodów Wydawców. Dodatkowo małym witrynom, które pracują na systemie Google AdSense, YieldRiser pozwoli zarabiać więcej dzięki przepięciu się do systemu Google DoubleClick AdExchange.

YieldRiser to nowa spółka w portfolio funduszu KnowledgeHub, która rozpoczęła działalność operacyjną w maju 2015. YieldRiser zajmuje się optymalizacją przychodów z emisji reklam graficznych (display) sprzedawanych za pomocą systemów automatycznych (programmatic, SSP) na polskich stronach internetowych, z planami ekspansji zagranicznej.

Kieruje swoje usługi do Wydawców, którym oferuje zarządzanie i optymalizację sprzedaży automatycznej przy zastosowaniu kilku platform sprzedających. Korzysta m.in. z platform adexchange i platform SSP, konfiguruje i optymalizuje je pod konkretne witryny i rynki, na których te witryny funkcjonują. YieldRiser korzysta przy tym z kombinacji różnych technik optymalizacji ręcznej oraz autorskiej technologii zbudowanej w oparciu o projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (PO IG, Fundusze Europejskie – dla rozwoju innowacyjnej gospodarki), aby osiągnąć najlepsze rezultaty optymalizacji przychodów Wydawców. Dodatkowo małym witrynom, które pracują na systemie Google AdSense, Yie...

Dalsza część jest dostępna dla użytkowników z wykupionym planem

Przypisy