YieldRiser - nowa spółka na rynku reklamy internetowej
YieldRiser to
nowa spółka w portfolio funduszu KnowledgeHub, która rozpoczęła działalność
operacyjną w maju 2015. YieldRiser zajmuje się optymalizacją przychodów z
emisji reklam graficznych (display) sprzedawanych za pomocą systemów automatycznych
(programmatic, SSP) na polskich stronach internetowych, z planami ekspansji
zagranicznej.
Kieruje swoje
usługi do Wydawców, którym oferuje zarządzanie i optymalizację sprzedaży
automatycznej przy zastosowaniu kilku platform sprzedających. Korzysta m.in. z
platform adexchange i platform SSP, konfiguruje i optymalizuje je pod konkretne witryny i rynki, na
których te witryny funkcjonują. YieldRiser korzysta przy tym z kombinacji
różnych technik optymalizacji ręcznej oraz autorskiej technologii zbudowanej w
oparciu o projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (PO IG, Fundusze Europejskie –
dla rozwoju innowacyjnej gospodarki), aby osiągnąć najlepsze rezultaty optymalizacji
przychodów Wydawców. Dodatkowo małym witrynom, które pracują na systemie Google
AdSense, YieldRiser pozwoli zarabiać więcej dzięki przepięciu się do systemu
Google DoubleClick AdExchange.
YieldRiser to
nowa spółka w portfolio funduszu KnowledgeHub, która rozpoczęła działalność
operacyjną w maju 2015. YieldRiser zajmuje się optymalizacją przychodów z
emisji reklam graficznych (display) sprzedawanych za pomocą systemów automatycznych
(pr...
Pozostałe
90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!