Yana Kalashnikova dołączyła do Yieldbirda jako Business Development Director na rynek rosyjski i WNP (Wspólnota Niepodległych Państw). Odpowiedzialna jest za rozwój relacji z tamtejszymi wydawcami. Yana Kalashnikova z wydawcami współpracuje od ponad sześciu lat. Dwukrotnie obejmowała stanowisko Business Development Directora w firmach z branży ad tech: eTargeting oraz Criteo – specjalizujących się w retargetingu i reklamie RTB. - Internet rosyjskojęzyczny ma swoją specyfikę. Dość wspomnieć o dominującej pozycji wyszukiwarki Yandex oraz rozwiązań reklamowych zapewnianych przez tę firmę. Takich różnic jest więcej i w procesie optymalizacji trzeba posługiwać się innymi narzędziami niż w krajach Europy Środkowo-Wschodniej, Ameryki Południowej czy Azji. Większą niż w innych krajach rolę odgrywają też relacje z wydawcami – tłumaczy nowy Business Development Director Yieldbirda. – Rynek rosyjskojęzycznych wydawców jest bardzo zróżnicowany. Niektórzy z nich na co dzień korzystają ze najnowszych rozwiązań, również dotyczących programmatic. Są też zainteresowani możliwościami łączenia sprzedaży bezpośredniej z programatyczną. Dla wielu jednak wciąż jest to nowością. Mimo to dostrzegamy gotowość do wypróbowania sposobów monetyzacji, które daje programmatic. Yieldbird współpracuje z wydawcami ze Wspólnoty Niepodległych Państw od kilku lat. W portfolio firmy znalazły się strony internetowe klientów z Rosji, Białorusi, Ukrainy, Kazachstanu i innych państw regionu. Obsługuje ich wyspecjalizowany zespół Publisher Managerów, dedykowany na rynki rosyjskojęzyczne. Dzięki bardzo dobremu rozpoznaniu warunków lokalnych, a t...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!