Dołącz do czytelników
Brak wyników

Yield Bird dla Vinted.pl: efekty monetyzacji powierzchni reklamowej serwisu

Artykuł | 17 lipca 2014 |
222
Od października 2013 roku Yield Bird zwiększył przychody Vinted.pl o ponad 30%. Współczynnik wypełnienia powierzchni reklamowej wzrósł o 100%. Yield Bird podniósł też RPM serwisu o 200%. 

Od października 2013 roku Yield Bird zwiększył przychody Vinted.pl o ponad 30%. Współczynnik wypełnienia powierzchni reklamowej wzrósł o 100%. Yield Bird podniósł też RPM serwisu o 200%. 

POLECAMY

Vinted.pl to portal społecznościowy służący wymianie ubrań i akcesoriów. Serwis posiada niemal 400 tys. realnych użytkowników (real users), którzy generują prawie 24 mln odsłon miesięcznie. Użytkownik spędza jednorazowo na portalu średnio 1 h i 20 min, wykonując w tym czasie ok. 58 odsłon. Dla użytkowniczek, bo korzystają z niego głównie kobiety, portal jest całkowicie bezpłatny. Dlatego, aby był rentowny, finansowany jest z wpływów pochodzących od reklamodawców. 

Wyniki Yield Bird w monetyzacji powierzchni reklamowej Vinted.pl

Współpraca pomiędzy portalem Vinted.pl a marką Yield Bird rozpoczęła się w październiku 2013 roku. Efekty działań z 6 miesięcy przekroczyły oczekiwania wydawcy, który zdecydował się przekazać Yield Bird obsługę całej powierzchni reklamowej na zasadach wyłączności. Yield Bird zwięks...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy