Yes!tem kobietą najlepszą kampanią YouTube Ads Leaderboard 2015

Aktualności
Zadaniem stojącym przed autorami zwycięskiej kampanii było dotarcie do dziewcząt, które nie były przekonane do stosowania tamponów z uwagi na obawy przed działaniami niepożądanymi. W związku z tym, że osoby poniżej 24-ego roku życia spędzają na YouTube przeciętnie ponad 3 godziny dziennie, w celu komunikacji z grupą docelową, założono kanał Yes!tem kobietą. W zamieszczanych filmach, młoda dziewczyna - Ela, opowiada o dojrzewaniu i zachęca użytkowniczki do zadawania pytań na ten temat. Pozostaje z nimi w stałym kontakcie poprzez sprawne udzielanie odpowiedzi na komentarze, maile czy zorganizowanie sesji Q&A, która znalazła się w październikowym zestawieniu YouTube Ads Leaderboard.

Zadaniem stojącym przed autorami zwycięskiej kampanii było dotarcie do dziewcząt, które nie były przekonane do stosowania tamponów z uwagi na obawy przed działaniami niepożądanymi. W związku z tym, że osoby poniżej 24-ego roku życia spędzają na YouTube przeciętnie ponad 3 godziny dziennie, w celu komunikacji z grupą docelową, założono kanał Yes!tem kobietą. W zamieszczanych filmach, młoda dziewczyna - Ela, opowiada o dojrzewaniu i zachęca użytkowniczki do zadawania pytań na ten temat. Pozostaje z nimi w stałym kontakcie poprzez sprawne udzielanie odpowiedzi na komentarze, maile czy zorganizowanie sesji Q&A, która znalazła się w październikowym zestawieniu YouTube Ads Leaderboard.

POLECAMY

Chcieliśmy zac...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy