Dołącz do czytelników
Brak wyników

XII Badanie wykorzystania poczty elektronicznej w Polsce

Artykuł | 2 listopada 2015 |
183
Za nami już XII Badanie wykorzystania poczty elektronicznej w Polsce. Jak co roku, jesienią publikujemy raport z Badania, którego cykliczność pozwala nam określić jak zmieniają się potrzeby rynku oraz kierunek, w którym podąża e-mail marketing. Dzięki niemu dowiedzieliśmy się jakie znaczenie ma e-mail w Waszym życiu zawodowym i codziennym oraz jakie trendy panują aktualnie w branży.

Za nami już XII Badanie wykorzystania poczty elektronicznej w Polsce. Jak co roku, jesienią publikujemy raport z Badania, którego cykliczność pozwala nam określić jak zmieniają się potrzeby rynku oraz kierunek, w którym podąża e-mail marketing. Dzięki niemu dowiedzieliśmy się jakie znaczenie ma e-mail w Waszym życiu zawodowym i codziennym oraz jakie trendy panują aktualnie w branży.

POLECAMY

Przekazujemy na Wasze ręce raport, w którym przedstawiamy wyniki Badania oraz refleksje i opinie ponad 2 tysięcy respondentów. Pytaliśmy o to w jaki sposób w pracy wykorzystywany jest e-mail marketing a także jak postrzegają te działania osoby używające poczty elektronicznej tylko w życiu codziennym. Wspólnie zastanawialiśmy się również czy e-mail marketing wciąż utrzymuje pozycję lidera pośród narzędzi marketingu online. Wyniki w większości potwierdziły tendencje panujące na rynku, ale niektóre z nich okazały się również zaskakujące.

Podobnie jak w ubiegłym roku, najwięcej respondentów (27%) posiada co najmniej 5 kont pocztowych, a niemal połowa otrzymuje codziennie ponad 40 e-maili. Oznacza to, że co trzeci badany posługuje się 5 różnymi adresami e-mail, zakładanymi nie tylko w celach testowych, ale również ze względu na promocje i rabaty.

Według Badania, e-mail marketing bezsprzecznie pozostaje na stabilnej pozycji wśród działań marketingowych. 90% pytanych odpowiedziało, że...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy