Dołącz do czytelników
Brak wyników

Wzmocniona oferta BAN: silniejsza reklama natywna, audience targetingi.

Artykuł | 17 listopada 2015 |
151
Wzmocniona oferta BAN: silniejsza reklama natywna, audience targeting a przede wszystkim nowe serwisy z kategorii zdrowie i parenting oraz blogi.

Wzmocniona oferta BAN: silniejsza reklama natywna, audience targeting a przede wszystkim nowe serwisy z kategorii zdrowie i parenting oraz blogi.

POLECAMY

Dostrzegając rosnący potencjał branż farmaceutycznej i parentingowej BAN - lider wśród polskich domów sprzedaży w zakresie portfolio wydawców premium - uzupełnia swoją ofertę o serwisy abcZdrowie.pl oraz parenting.pl. Unikalne treści, wysoki poziom merytoryczny oraz duży zasięg w kategorii sprawiają że nowe serwisy świetnie wpisują się w dotychczasową ofertę premium BAN. Całość zostanie wzbogacona o nowe rozwiązania natywne, precyzyjny audience targeting oraz możliwość reklamy na blogach. Zmiany to efekt integracji oferty BAN z Blomedia i NextWeb Media, która ma na celu zwiększenie potencjału reklamowego sieci.

„Integracja domu sprzedaży BAN, lidera w kategorii biznes/finanse, z NextWebMedia, liderem w kategorii zdrowie/parenting oraz unikalną platformą blogową Blomedia, zarówno na poziomie produktu reklamowego, jak i struktur sprzedażowych, oznacza zupełnie nowe możliwości dla marketerów oczekują...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy