Wyzwania w komunikacji marek w social media na 2019 rok

Aktualności
Wszystko, co czeka nas w social media w tym roku jest konsekwencją tego, co zdarzyło się w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy. Wydarzenia, które miały miejsce w 2018 sprawiły, że zaufanie internautów do marek w mediach społecznościowych znacząco zmalało. Zatem, jakich wyzwań marketerzy mogą spodziewać się w komunikacji w social media w nadchodzących miesiącach?

W 2018 zarówno marketerzy, jak i użytkownicy przekonali się, że media społecznościowe mają realny wpływ na rozwój i postrzeganie marki. Jakie wydarzenia minionego roku znacząco nadużyły zaufanie odbiorców? Na pewno były to afery związane z serwisem Facebook i wyciekiem danych, a także te dotyczące fake newsów. Na rodzimym rynku były to konflikty między innymi takie jak: Martyna Wojciechowska i plastikowe butelki Żywiec Zdrój oraz marka W. Kruk oskarżona o plagiat portalu Pica Pica. Wszystko to sprawiło, że użytkownicy, a szczególnie młode pokolenie, jeszcze bardziej zaczęli wery...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy