Dołącz do czytelników
Brak wyników

Wyzwania blogerów w akcji Żywiec Zdrój Głupawka

Artykuł | 23 maja 2016 |
175
23 maja rusza internetowa aktywacja nowej linii Żywiec Zdrój Głupawka. W ramach akcji „Miszcze Głupawki” internauci będą mogli rzucać zwariowane wyzwania, tzw. Głupawki pięciu youtuberom. Aktywację z digital influencerami prowadzi agencja VML Poland.

23 maja rusza internetowa aktywacja nowej linii Żywiec Zdrój Głupawka. W ramach akcji „Miszcze Głupawki” internauci będą mogli rzucać zwariowane wyzwania, tzw. Głupawki pięciu youtuberom. Aktywację z digital influencerami prowadzi agencja VML Poland.

POLECAMY

W kampanii biorą udział: Adrianna Skon, Olsikowa, Gram Paula, Cyprian! oraz Yoczook. Każdy nominowany youtuber będzie musiał podjąć wyzwanie, pokazać swoją Głupawkę i zaproponować kolejne dla innego uczestnika. Co więcej, po wykonaniu zadania vloger zachęci swoich fanów do włączenia się do zabawy i zaproponowania kolejnych wyzwań, podczas których dostanie Głupawki. 

Fani, których Głupawki zostaną wybrane do realizacji, otrzymają nagrody w postaci biletów meet&greet na YouTube MeetUp – spotkanie z największymi gwiazdami polskiej sceny YouTube. Dodatkowymi nagrodami są bluzy z logotypem „Miszczów Głupawki” i dedykacją od youtubera.
 
Agencja VML przygotowała także landing page zabawy: miszczeglupawki.pl
 
Zobacz pierwszą Głupawkę, przygotowaną przez Yoczooka:
Linia trzech produktów Głupawka wspiera rodziców w zachęcaniu dzieci do picia wody. Poza wodą źródlaną, linia obejmuje również dwa warianty smak...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy