23 maja rusza internetowa aktywacja nowej linii Żywiec Zdrój Głupawka. W ramach akcji „Miszcze Głupawki” internauci będą mogli rzucać zwariowane wyzwania, tzw. Głupawki pięciu youtuberom. Aktywację z digital influencerami prowadzi agencja VML Poland.
POLECAMY
W kampanii biorą udział: Adrianna Skon, Olsikowa, Gram Paula, Cyprian! oraz Yoczook. Każdy nominowany youtuber będzie musiał podjąć wyzwanie, pokazać swoją Głupawkę i zaproponować kolejne dla innego uczestnika. Co więcej, po wykonaniu zadania vloger zachęci swoich fanów do włączenia się do zabawy i zaproponowania kolejnych wyzwań, podczas których dostanie Głupawki.
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!