Dołącz do czytelników
Brak wyników

Wystartowała wielkanocna kampania Sodexo

Artykuł | 25 lutego 2016 |
266

Pod hasłem „Kierunek Wielkanocne Obdarowywanie” wystartowała wiosenna kampania reklamowa kategorii Motywacja Pracowników, Sodexo Benefits and Rewards Services. Głównym przekazem kampanii jest budowanie lojalności poprzez oferowanie pracownikom podarunków z okazji świąt wielkanocnych. Kampania obejmuje działania direct marketingowe, reklamę w prasie biznesowej, magazynach branżowych i w Internecie. Sodexo Benefits and Rewards Services oferuje kompleksowe usługi motywacyjne zaprojektowane tak, by zapewnić pracodawcom jak najlepsze wsparcie w dwóch kluczowych obszarach: lojalność i efektywność pracowników. Kampania wielkanocna została w pełni poświęcona tym dwóm obszarom ze szczególnym uwzględnieniem oferty wielkanocnych prezentów, które budują zaangażowanie i lojalność zatrudnionych. W tej roli promowane są Kupony i Karty Podarunkowe Sodexo, a także Karta Lunch Pass, Flexi Pass oraz Sodexo Select - nowoczesna platforma do zarządzania świadczeniami pozapłacowymi. Istotnym elementem kampanii jest bezpośrednia komunikacja z potencjalnymi Klientami za pośrednictwem materiałów dr...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy