Dołącz do czytelników
Brak wyników

Wystartował konkurs "Orzeł innowacji - Start Up" - RWE Polska pomysłodawcą i partnerem strategicznym

Artykuł | 4 listopada 2015 |
205
Rozpoczął się konkurs „Orzeł innowacji – Start Up!”, który ma na celu wyłonienie najbardziej perspektywicznych młodych polskich firm oferujących innowacyjne i kreujące wartość produkty oraz usługi. Jego uczestnicy powalczą o nagrodę w postaci statuetki i tytułu „Orzeł Innowacji – Start Up” oraz kampanię reklamową w tytułach Gremi Business Communications o wartości 250 tys. Złotych połączoną z pakietem wybranych szkoleń. Organizatorem konkursu jest dziennik „Rzeczpospolita” natomiast jego pomysłodawcą i partnerem strategicznym – RWE Polska.

Rozpoczął się konkurs „Orzeł innowacji – Start Up!”, który ma na celu wyłonienie najbardziej perspektywicznych młodych polskich firm oferujących innowacyjne i kreujące wartość produkty oraz usługi. Jego uczestnicy powalczą o nagrodę w postaci statuetki i tytułu „Orzeł Innowacji – Start Up” oraz kampanię reklamową w tytułach Gremi Business Communications o wartości 250 tys. Złotych połączoną z pakietem wybranych szkoleń. Organizatorem konkursu jest dziennik „Rzeczpospolita” natomiast jego pomysłodawcą i partnerem strategicznym – RWE Polska.

POLECAMY

• Inicjatywa ma na celu wyłonienie najbardziej innowacyjnych i kreujących wartość produktów i usług oferowanych przez młode polskie firmy

• Nagrodą jest kampania reklamowa w tytułach wydawnictwa Gremi Business Communication o wartości 250 000 zł oraz pakiet szkoleń

• Termin nadsyłania zgłoszeń mija 20 listopada

„RWE wspiera ideę przedsiębiorczości oraz współpracuje z najbardziej znanymi ośrodkami rozwoju innowacyjności takimi jak Dolina Krzemowa, Berlin czy Tel Awiw. Wierzymy, że start-upy odegrają istotną rolę w tworzeniu innowacyjnych rozwiązań przyszłości opierających się na globalnych megatrendach, takich jak: postępująca cyfryzacja, rozwój Internetu rzeczy, technologii Big Data, szybkiego prototypowania czy ekonomii współdzielenia” – powiedział Filip Thon, prezes RWE Polska i Członek Zarządu RWE Retail. „Mamy nadzieję, że wśród zgłoszeń do konkursu „Orzeł innowacji – Start Up!” znajdą się innowacyjne i kreujące realną wartość produkty i usługi, które odniosą wielki sukces rynkowy w Polsce i zagranicą” – dodał Filip Thon.

Do konkursu „Orzeł innowacji- Start Up!” mogą przystąpić firmy zarejestrowane w Polsce, które zostały zarejestrowane najwyżej 2 lata przed zgłoszeniem. Uczestnik musi również wykazać się przychodem ze sprzedaży oferowanych przez siebie innowacyjnych produktów lub usług. Wyboru zwycięzcy dokona kapituła składająca się z przedstawicieli partnerów inicjatywy. Oprócz RWE Polska należą do nich również: Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości oraz Uniwersytet Stanforda a także Politechnika Warszawska, Business Link, Bank Millennium oraz EasyPack.

Konkurs „Orzeł innowacji- Start Up!” to inicjatywa będąca kontynuacją tematu innowacyjności, mająca na celu wspieranie rozwoju polskiej przedsiębiorczości w Polsce. Szczegóły dotyczące zasad uczestnictwa w konkursie „Orzeł innowacji – Start Up!” oraz formularz zgłoszeniowy znajdują się na stronie //www4.rp.pl/orzelinnowacji.

W tym roku podczas XXV edycji Forum Ekonomicznego w Krynicy rozstrzygnięto konkurs „Polskie Innowacje – Orzeł Innowacji”, którego partnerem strategicznym i pomysłodawcą jest RWE Polska. Inicjatywa miała na celu wyłonienie polskiej firmy, która od 2012 roku wprowadziła najbardziej innowacyjne rozwiązanie w zakresie produktowym lub organizacyjnym. Jednogłośnym zwycięzcą okazała się firma CD Projekt RED, twórca i wydawca fabularnej gry akcji „Wiedźmin”.

RWE należy do piątki największych firm energetycznych w Europie. Specjalizuje się w wytwarzaniu, przesyle, dystrybucji oraz sprzedaży energii elektrycznej i gazu. RWE zatrudnia 60 tysięcy osób, zaopatruje więcej niż 16 milionów klientów w energię elektryczną i ponad 7 milionów klientów w gaz. RWE jest największym producentem energii w Niemczech i trzecim w Wielkiej Brytanii. Obecne jest także w Europie Środkowej. Działa nie tylko w Polsce, ale także w Czechach, na Słowacji i na Węgrzech....

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy