Wyścig z cyfrowymi klonami w kampanii Castrol Edge

Aktualności
W czwartym już Teście Tytanu Castrol EDGE udział wzięły dwa spośród najsłynniejszych supersamochodów świata: Koenigsegg One:1 i przeznaczony wyłącznie na tory wyścigowe Aston Martin Vulcan. Celem tego pionierskiego wyzwania jest przetestowanie granic możliwości na torze oraz przedstawienie efektów współpracy człowieka, maszyny i oleju.
W czwartym już Teście Tytanu Castrol EDGE udział wzięły dwa spośród najsłynniejszych supersamochodów świata: Koenigsegg One:1 i przeznaczony wyłącznie na tory wyścigowe Aston Martin Vulcan. Celem tego pionierskiego wyzwania jest przetestowanie granic możliwości na torze oraz przedstawienie efektów współpracy człowieka, maszyny i oleju.

Castrol EDGE połączył siły z REWIND – najlepszymi ekspertami od wirtualnej rzeczywistości i stworzył jeden z najbardziej zaawansowanych symulatorów jazdy samochodem. Jego celem było odwzorowanie prawdziwego toru wyścigowego: słynnego hiszpańskiego...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy