Dołącz do czytelników
Brak wyników

Wyniki naboru projektów na Filmteractive Market 2016

Artykuł | 5 sierpnia 2016 |
193
Znakiem rozpoznawczym zgłoszeń tegorocznej edycji Filmteractive Market jest wirtualna rzeczywistość. Projekty nadesłane z ponad 20 krajów zdominowały również takie tematy jak gaming czy interactive. Osiem najlepszych spośród nich będzie można zobaczyć podczas festiwalu komunikacji interaktywnej już we wrześniu w Łódzkiej Filmówce.   Targi treści interaktywnych towarzyszą festiwalowi Filmteractive od trzech lat i cieszą się rosnącym powodzeniem. W tegorocznym naborze zgłoszono projekty z niemal wszystkich krajów europejskich, ale też z Australii, Izraela, Pakistanu, Egiptu czy USA. Jurorzy po raz pierwszy poza projektami crossmediowymi czy interaktywnymi ocenią również prace wykorzystujące VR. Filmteractive daje szansę zaprezentowania projektów przed przedstawicielami światowych marek, funduszy inwestycyjnych, a także przed doświadczonymi twórcami VR – mówi Agata Wielgus, project manager Filmteractive – Szukamy innowacyjnych rozwiązań zarówno w zakresie treści, jak i technologii, które angażują odbiorców w niestandardowy sposób.

Znakiem rozpoznawczym zgłoszeń tegorocznej edycji Filmteractive Market jest wirtualna rzeczywistość. Projekty nadesłane z ponad 20 krajów zdominowały również takie tematy jak gaming czy interactive. Osiem najlepszych spośród nich będzie można zobaczyć podczas festiwalu komunikacji interaktywnej już we wrześniu w Łódzkiej Filmówce.  

POLECAMY

Targi treści interaktywnych towarzyszą festiwalowi Filmteractive od trzech lat i cieszą się rosnącym powodzeniem. W tegorocznym naborze zgłoszono projekty z niemal wszystkich krajów europejskich, ale też z Australii, Izraela, Pakistanu, Egiptu czy USA. Jurorzy po raz pierwszy poza projektami crossmediowymi czy interaktywnymi ocenią również prace wykorzystujące VR. Filmteractive daje szansę zaprezentowania projektów przed przedstawicielami światowych marek, funduszy inwestycyjnych, a także przed doświadczonymi twórcami VR – mówi Agata Wielgus, project manager Filmteractive – Szukamy innowacyjnych rozwiązań zarówno w zakresie treści, jak i technologii, które angażują odbiorców w niestandardowy sposób.

Ponad 50 projektów oceni panel ekspercki:
Morgan Buchet (Head of VR, ORANGE)
Ewa Wolska-Rzewuska (Country Head, VICE MEDIA)
Tomasz Kowalczyk (Growth and Innovation designer, THE HARDGAMMA VENTURES)
Michał Kramarz (Head of Startups, Export & Entrepreneurship Development, GOOGLE)
Łukasz Kostuniak (Head of Entreprise Marketing Team, SAMSUNG ELECTRONICS)
Krzysztof „Chris” Kowalczyk (Managing Partner, THE HARDGAMMA VENTURES)
Rafał Baran (CEO, 4FUN MEDIA S.A.)
Kuba Dudek (Investment Manager, SPEEDUP GROUP)
A...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy