Wybory samorządowe 2014. Czy walka o wyborcę toczy się również w sieci? [infografika]

Aktualności
Tylko 4 partie na 21 wysyłają newslettery swoim wyborcom. Tylko 4 partie odpowiedziały na pytanie potencjalnego wyborcy zadane drogą mailową. Dla odmiany wszystkie są obecne na Facebooku, 15 z nich komunikuje się również za pomocą Twittera, a 17 prowadzi kanał YouTube.

Tylko 4 partie na 21 wysyłają newslettery swoim wyborcom. Tylko 4 partie odpowiedziały na pytanie potencjalnego wyborcy zadane drogą mailową. Dla odmiany wszystkie są obecne na Facebooku, 15 z nich komunikuje się również za pomocą Twittera, a 17 prowadzi kanał YouTube.

POLECAMY

Tymczasem, jeśli wyborca szuka informacji o kandydacie w wyszukiwarce Google, najszybciej odnajdzie reprezentanta PiS, PSL i Nowej Prawicy. Tak wynika z r...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy