WWW pod lupą

Aktualności
Posiadanie firmowego adresu WWW poza oczywistymi korzyściami, takimi jak rozpoznawalność marki, dotarcie do szerszej grupy osób, a finalnie zwiększenie przychodów, daje również możliwość gromadzenia i analizy danych na temat klientów. Z badania przeprowadzonego przez polską firmę hostingową Zenbox.pl wynika, że aż 92 proc. użytkowników korzysta ze statystyk odwiedzin na swojej stronie internetowej i opiera na nich działania marketingowe firmy.

Posiadanie firmowego adresu WWW poza oczywistymi korzyściami, takimi jak rozpoznawalność marki, dotarcie do szerszej grupy osób, a finalnie zwiększenie przychodów, daje również możliwość gromadzenia i analizy danych na temat klientów. Z badania przeprowadzonego przez polską firmę hostingową Zenbox.pl wynika, że aż 92 proc. użytkowników korzysta ze statystyk odwiedzin na swojej stronie internetowej i opiera na nich działania marketingowe firmy.

POLECAMY

Siła danych

Statystki i analiza ruchu na stronie są podstawą prowadzenia biznesu w sieci. To dzięki twardym danym przedsiębiorcy są w stanie dokładnie określić docelową grupę klientów...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy