Wonga zaprasza Polaków do Testu Osobowości Finansowej w kampanii Kapitalni.org

Aktualności
Do pogłębiania wiedzy o finansach najskuteczniej motywuje chęć zaoszczędzenia na przyszłość – wynika z najnowszego badania Wonga. Firma chce zachęcić jak największą liczbę Polaków do rozszerzenia wiedzy o zagadnieniach finansowych i zdobycia praktycznych umiejętności, pozwalających skutecznie zarządzać budżetem domowym. W tym celu będzie zapraszać w  do wykonania Testu Osobowości Finansowej na Kapitalni.org. Kampania reklamowa portalu rusza w Internecie 15 maja. Za strategię i planowanie mediów odpowiada firma Novem. Kreację przygotowała agencja reklamowa S4.

Do pogłębiania wiedzy o finansach najskuteczniej motywuje chęć zaoszczędzenia na przyszłość – wynika z najnowszego badania Wonga. Firma chce zachęcić jak największą liczbę Polaków do rozszerzenia wiedzy o zagadnieniach finansowych i zdobycia praktycznych umiejętności, pozwalających skutecznie zarządzać budżetem domowym. W tym celu będzie zapraszać w  do wykonania Testu Osobowości Finansowej na Kapitalni.org. Kampania reklamowa portalu rusza w Internecie 15 ma...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy