Dołącz do czytelników
Brak wyników

Wonga zaprasza Polaków do Testu Osobowości Finansowej w kampanii Kapitalni.org

Artykuł | 17 maja 2017 |
192
Do pogłębiania wiedzy o finansach najskuteczniej motywuje chęć zaoszczędzenia na przyszłość – wynika z najnowszego badania Wonga. Firma chce zachęcić jak największą liczbę Polaków do rozszerzenia wiedzy o zagadnieniach finansowych i zdobycia praktycznych umiejętności, pozwalających skutecznie zarządzać budżetem domowym. W tym celu będzie zapraszać w  do wykonania Testu Osobowości Finansowej na Kapitalni.org. Kampania reklamowa portalu rusza w Internecie 15 maja. Za strategię i planowanie mediów odpowiada firma Novem. Kreację przygotowała agencja reklamowa S4.

Do pogłębiania wiedzy o finansach najskuteczniej motywuje chęć zaoszczędzenia na przyszłość – wynika z najnowszego badania Wonga. Firma chce zachęcić jak największą liczbę Polaków do rozszerzenia wiedzy o zagadnieniach finansowych i zdobycia praktycznych umiejętności, pozwalających skutecznie zarządzać budżetem domowym. W tym celu będzie zapraszać w  do wykonania Testu Osobowości Finansowej na Kapitalni.org. Kampania reklamowa portalu rusza w Internecie 15 maja. Za strategię i planowanie mediów odpowiada firma Novem. Kreację przygotowała agencja reklamowa S4.

POLECAMY

 

Wongarozwija platformę edukacyjną  Kapitalni.orgod dwóch lat. Po raz pierwszy będzie ona wspierana ogólnopolską kampanią reklamową online. Cel to zaangażowanie jak największej liczby Polaków w pogłębianie wiedzy o finansach. Kampania pod hasłem „Ogólnopolski Test Osobowości Finansowej” będzie zachęcać do rozpoczęcia przygody z portalem. Pierwsze 500 osób, które ukończy test, otrzyma koszulki Kapitalni.org z typem osobowości finansowej, do której zostaliprzyporządkowani.

 

– Jak pokazuje większość badań wiedza finansowa Polaków niestety wciąż jest na niskim poziomie. Wiemy, jakie problemy niesie ze sobą brak edukacji w tym zakresie, dlatego stworzyliśmy Kapitalni.org – portal który jest źródłem kompleksowej, ale podanej w przyjazny sposób wiedzy na te tematy. – mówi Agnieszka Szczepanik, kierownik projektu Kapitalni.org w Wonga w Polsce.– Na Internautów czeka nowoczesny portal, który wykorzystuje elementy grywalizacji znane z gier komputerowych. Dodatkowo konsument może sprawdzić swoją wiedzę w praktyce, poprzez podjęcie takich wyzwań, jak np. stworzenie budżetu domowego, obliczenie wartości netto czy swojej indywidualnej poduszki finansowej – dodaje.

 

Kampania promującą Kapitalni.org będzie realizowana na największych portalach internetowych.Będzie obejmowała m.in. działania SEM, mailingi i reklamy w sieciach afiliacyjnych, działania promocyjne na Facebooku, a także wykorzystanie pre-rolle na YouTube. Za strategię Real Time Performance Marketing odpowiada firma Novem, natomiast za kreację kampanii – agencja reklamowa S4. W akcję zaangażowani są też influencerzy.

 

Platforma edukacyjna Kapitalni.org jest częścią Programu Korzyści firmy Wonga. To przykład bardzo dobrej praktyk...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy