Dołącz do czytelników
Brak wyników

Wiosenna kampania Costa Coffee

Artykuł | 19 marca 2015 |
179
Ruszyła najnowsza kampania reklamowa sieci kawiarni COSTA COFFEE. Pod hasłem „Zatrzymaj się na lekką chwilę” marka zachęca do tego, by w codziennej bieganinie znaleźć chwilę dla siebie, najlepiej przy lekkiej, wiosennej ofercie, która już od 20 marca pojawi się w kawiarniach. Motyw „lekkości” znajdzie tam odzwierciedlenie w 3 nowych liniach produktowych. Działania reklamowe prowadzone są w prasie, radiu, w OOH, a także na nośnikach digitalowych.
Ruszyła najnowsza kampania reklamowa sieci kawiarni COSTA COFFEE. Pod hasłem „Zatrzymaj się na lekką chwilę” marka zachęca do tego, by w codziennej bieganinie znaleźć chwilę dla siebie, najlepiej przy lekkiej, wiosennej ofercie, która już od 20 marca pojawi się w kawiarniach. Motyw „lekkości” znajdzie tam odzwierciedlenie w 3 nowych liniach produktowych. Działania reklamowe prowadzone są w prasie, radiu, w OOH, a także na nośnikach digitalowych.

Marka COSTA COFFEE od lat oferuje swoim klientom na całym świecie kawę przygotowywaną na bazie legendarnej, wolno palonej, komponowanej z najwyższej jakości ziaren mieszanki Mocha Italia. Stara się także antycypować potrzeby i preferencje klientów, dbając o zaskakiwanie ich nowymi smakami czy kategoriami  produktów.

„Bohaterami” wiosennej kampanii COSTA COFFEE są 3 nowe linie produktowe. Oferta light reprezentowana jest przez zawierającą jedynie 35 kcal w 100 ml kawę Viva Vanilla, serwowaną także na zimno. Towarzyszy jej szykowany na miejscu Jogurt naturalny z musli i musem owocowym, niskokaloryczny Muffin z jagodami czy puszysty Sernik light z owocami. Linia owocowa zostanie rozbudowana o aromatyczną kawę – Tukan CHAI Caffe Latte o egzotycznym smaku mango oraz Herbatę Premium z dodatkiem truskawek i porzeczek. Kategoria ciast rozszerzy się z kolei o Tort bezowy z żurawiną...

Dalsza część jest dostępna dla użytkowników z wykupionym planem

Przypisy