Dołącz do czytelników
Brak wyników

Wideo wzmocni sprzedaż w okresie świątecznym

Artykuł | 20 listopada 2015 |
163
Reklamodawcy mogą już korzystać z nowych narzędzi promocyjnych z rodziny TrueView. Rozwiązania te dostępne poprzez AdWords dla wideo, sprzyjają minimalizowaniu kosztów z uwagi na pobieranie opłat tylko w wypadku, w którym użytkownicy sami zdecydują się obejrzeć reklamę. Teraz w ten sposób można promować także aplikacje.

Reklamodawcy mogą już korzystać z nowych narzędzi promocyjnych z rodziny TrueView. Rozwiązania te dostępne poprzez AdWords dla wideo, sprzyjają minimalizowaniu kosztów z uwagi na pobieranie opłat tylko w wypadku, w którym użytkownicy sami zdecydują się obejrzeć reklamę. Teraz w ten sposób można promować także aplikacje.

POLECAMY

Dzięki nowym rozwiązaniom, wideo może w nadchodzącym okresie świątecznym odegrać ważniejszą rolę niż kiedykolwiek. Analizy kampanii TrueView z trzeciego kwartału br. ukazują bardzo korzystne wyniki. W 57% przyniosły one wzrost w odniesieniu do „wzięcia zakupu pod rozwagę” a w 24% w związku z „preferowaniem danego produktu”. Ponadto 35% kampanii odnotowało przyrost w związku z intencją zakupu. Dlatego też Google skoncentrowało się na stworzeniu narzędzi na YouTube, które pozwolą na płynne przejście od inspiracji do zakupu.

Pierwsze z nich, TrueView for Shopping umożliwia tworzenie interaktywnych kampanii wideo, ułatwiających konsumentom zakup prezentowanych produktów. Wideo TrueView, zawiera specjalnie zaprojektowane karty, które umożliwiają widzom szybkie dokonanie transakcji. Ponadto TrueView wspiera działania remarketingowe, pozwalające na dotarcie do widzów, którzy już odwiedzili Twoją stronę lub obejrzeli dostępne na niej filmy.

Drugim rozwiązaniem jest możliwość promocji aplikacji przy ustaleniu docelowego CPA (Cost-per-Acquisition). W ten sposób reklamodawca będzie mógł ustalić maksymalną kwotę, którą jest w stanie płacić za konwersję. Kampania zostanie automatycznie zaplanowana tak, aby przynieść największą liczbę konwersji możliwą w...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy