Dołącz do czytelników
Brak wyników

WhitePress pisze historię Content Marketingu [patronat]

Artykuł | 25 lipca 2014 |
181
Agencja WhitePress rozpoczyna prace nad e-bookiem, w którym opisze historię i rozwój Content Marketingu na świecie. Bezpłatna publikacja pojawi się na przełomie sierpnia i września 2014 roku.

Agencja WhitePress rozpoczyna prace nad e-bookiem, w którym opisze historię i rozwój Content Marketingu na świecie. Bezpłatna publikacja pojawi się na przełomie sierpnia i września 2014 roku.

Whitepress chce dokładnie prześledzić historię Content Marketingu, począwszy od roku 1900, gdy Michelin wydał pierwszy, bardzo obszerny (bo aż 600-stronicowy) poradnik dla kierowców jeżdżących po francuskich drogach. W publikacji dużo miejsca zostanie poświęcone korelacji między CM, a kanałami komunikacji i rozwojem kolejnych technologii – druku, radia, telewizji i Internetu. Autorzy wyjaśnią też, które etapy w historii miały największy wpływ na rozwój Content Marketingu i jego obecny kształt. Całość zostanie uzupełniona komentarzami partnerów badania.

„Określenie „Content Marketing” zaczęło pojawiać się w polski...

Dalsza część jest dostępna dla użytkowników z wykupionym planem

Przypisy