W marketingu niektóre informacje o konkurentach są na wagę złota i pozwalają na optymalizację własnych działań. W dzisiejszym artykule zaprezentuję dziewięć narzędzi dla każdego marketing managera, który chce jeszcze lepiej analizować konkurencje na każdym szczeblu.
POLECAMY
#1 Mediatoolkit – sprawdź, co o nich mówią!
Mediatoolkit to narzędzie do social media monitoringu i social listeningu, dzięki którym dokładnie „przysłuchasz” się wszystkiemu, co w sieci piszczy o Twojej konkurencji.
W czasie rzeczywistym, możesz sprawdzić wzmianki w mediach społecznościowych, na blogach czy forach, czy innego rodzaju stronach internetowych.
Da Ci to zdecydowanie więcej informacji niż wyłącznie to, co publikują, czy w jakim zakresie aktywni są Twoi konkurenci. Zmierzysz też sentyment ich odbiorców względem marki, zobaczysz, w jaki sposób komunikują się z nią, porównasz kilku konkurentów w jednym miejscu.
Naturalnie, narzędzie pozwala Ci sprawdzić też wzmianki o Twoim biznesie, dzięki którym możesz uzyskać dostęp do bezcennych danych, któr...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!