Weryfikacja konkurencji online krok po kroku - jakie narzędzia wspierają Marketing Managera?

Temat numeru

Życie marketing managerów często nie jest usłane różami – na ich barkach często spoczywa zdecydowanie zbyt wiele zadań! Zapewne docenią zatem opcję automatyzacji chociaż niektórych, codziennych obowiązków.

W marketingu niektóre informacje o konkurentach są na wagę złota i pozwalają na optymalizację własnych działań. W dzisiejszym artykule zaprezentuję dziewięć narzędzi dla każdego marketing managera, który chce jeszcze lepiej analizować konkurencje na każdym szczeblu. 

POLECAMY

#1 Mediatoolkit – sprawdź, co o nich mówią!

Mediatoolkit to narzędzie do social media monitoringu i social listeningu, dzięki którym dokładnie „przysłuchasz” się wszystkiemu, co w sieci piszczy o Twojej konkurencji. 
W czasie rzeczywistym, możesz sprawdzić wzmianki w mediach społecznościowych, na blogach czy forach, czy innego rodzaju stronach internetowych. 
Da Ci to zdecydowanie więcej informacji niż wyłącznie to, co publikują, czy w jakim zakresie aktywni są Twoi konkurenci. Zmierzysz też sentyment ich odbiorców względem marki, zobaczysz, w jaki sposób komunikują się z nią, porównasz kilku konkurentów w jednym miejscu. 
Naturalnie, narzędzie pozwala Ci sprawdzić też wzmianki o Twoim biznesie, dzięki którym możesz uzyskać dostęp do bezcennych danych, które...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy