Dołącz do czytelników
Brak wyników

Wdrożenie sklepów Magento dla marek: Śnieżka i Magnat

Artykuł | 6 czerwca 2017 |
208
Network Interactive zakończyło wdrożenie sklepów dla marek Magnat oraz Śnieżka. Obydwa sklepy działają w ramach jednej platformy Magento (multistore). Firma zintegrowała sklepy z systemem ERP, co pozwala na aktualizację stanów i cen w czasie rzeczywistym.
Network Interactive zakończyło wdrożenie sklepów dla marek Magnat oraz Śnieżka. Obydwa sklepy działają w ramach jednej platformy Magento (multistore). Firma zintegrowała sklepy z systemem ERP, co pozwala na aktualizację stanów i cen w czasie rzeczywistym.

Sklepy uruchomione zostały w opcji multistore, dzięki czemu można zarządzać nimi z poziomu jednej platformy Magento. Network Interactive odpowiedzialne było za opracowanie koncepcji, całościowe wdrożenie projektu, przygotowanie i import produktów, tworzenie contentu, optymalizację pod pozycjonowanie oraz integrację z systemem ERP.

- Współpraca ze Śnieżką stanowiła dla nas duże wyzwanie, ale także okazję do wykazania się naszymi umiejętnościami. Pozytywna reakcja klienta to dla nas jasny sygnał, że wykorzystywany przez nas model wdrożeń otwartych daje najlepsze rezultaty – mówi Piotr Zając, CEO Network Interactive.

We wdrożeniu zastosowanie znalazło kilka rozwiązań dostosowanych specjalnie do potrzeb klienta, takich jak wykorzystanie produktów grupowalnych i konfigurowalnych. Dzięki temu użytkownicy sklepu otrzymują czytelną i łatwą w nawigacji strukturę, co ma pozytywne przełożeni...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy