Dołącz do czytelników
Brak wyników

Warsaw Email Summit [relacja]

Artykuł | 23 października 2014 |
69
Warsaw Email Summit 2014, czyli druga odsłona wyjątkowego spotkania przedstawicieli świata marketingu zorganizowanego przez firmę optivo, zgromadziła ponad 140 gości i prelegentów, którzy w nastrojowych wnętrzach Space Clubu mieli okazję podzielić się wiedzą z zakresu skutecznego dotarcia do konsumentów.

Warsaw Email Summit 2014, czyli druga odsłona wyjątkowego spotkania przedstawicieli świata marketingu zorganizowanego przez firmę optivo, zgromadziła ponad 140 gości i prelegentów, którzy w nastrojowych wnętrzach Space Clubu mieli okazję podzielić się wiedzą z zakresu skutecznego dotarcia do konsumentów.

Warsaw Email Summit jest siostrzaną konferencją Berlin Email Summit, wydarzenia prezentującego najnowsze trendy email marketingowe w Europie i na świecie. Uczestnicy zarówno niemieckiej, jak i polskiej edycji mieli możliwość zapoznania się z najlepszymi case studies w branży, odkrycia najskuteczniejszych sposobów na realizację celów sprzedażowych, wymiany know-how oraz nawiązania owocnych kontaktów biznesowych w ramach networkingu.  

Organizator wydarzenia, firma optivo, to m. in. tegoroczny zwycięzca dwóch brązowych nagród w ramach jedenastej edycji prestiżowego konkursu International Business Awards. optivo zostało wyróżnione w kategorii "Dział Obsługi Klienta R...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów.

Masz już prenumeratę? Zaloguj się, aby przeczytać artykuł.
Zaloguj się
Nie masz jeszcze prenumeraty? Nic straconego! Dołącz do grona stałych Czytelników już dziś i miej pewność, że żadne treści już Cię nie ominą.
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy