Dołącz do czytelników
Brak wyników

W jaki sposób marki wpływają na wizerunek Świąt?

Artykuł | 7 grudnia 2016 |
214
W jaki sposób marki wpływają na wizerunek Świąt?

W jaki sposób marki wpływają na wizerunek Świąt?

POLECAMY


Na lekcji historii uczyliśmy się o hieroglifach, a czy nasze praprawnuki będą uczyły się o emotikonach? My znamy tradycyjnego Świętego Mikołaja w czerwonym stroju z brzuszkiem i bródką, a co będą kojarzyły nasze praprawnuki ze zwyczajnymi Świętami? Mikołaja Hipstera i interaktywne gry Google? Przyjrzyjmy się aktualnym kampaniom i akcjom świątecznym takich gigantów, jak Google, Instagram, Tinder i innym.


Dzieci od początków XIX wieku są zafascynowane podróżami Świętego Mikołaja z reniferami. Google sprytnie wykorzystał ten fakt i stworzył interaktywną „Wioskę Świętego Mikołaja”, którą można odwiedzić z dowolnego urządzenia: komputera, tabletu czy telefonu. Każdego dnia aż do Wigilii elfy będą odkrywać kolejne atrakcje na trasie Świętego Mikołaja. W świątecznej wiosce można m.in. zrobić kreatywne selfie Mikołajowi, wziąć udział w lekcji tańca z elfami czy lekcji międzynarodowych tradycji świątecznych, a nawet znaleźć się na lotnisku i przebrać w nowoczesny strój Mikołaja! Pierwszorzędna zabawa dla dzieci i dorosłych.


Media społecznościowe również zaczyna przepełniać świąteczna atmosfera. #modernsanta (pol. współczesny mikołaj) użyło już 486 osób na Instagramie i zaczyna pojawiać się coraz częściej na Facebooku. Aplikacja randkowa Tinder także zmienia nasze podejście do zbliżających się Świąt - pojawiają się kartki z zabawnymi tekstami nawiązującymi do niej: “Cieszę się,  że przesunąłem w prawo” (ang. I’m glad I swiped right) lub “Mikołaj, wiek nieznany, oddalony o 9295 km”.  


Platfo...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy