TO prawda znana od dawna rodzicom. Dzieci nudzą się też podczas wizyt w banku, dlatego ING Bank Śląski postanowił zagrać z najmłodszymi w gry edukacyjne. Kreację przygotowała agencja MOSQI.TO.
POLECAMY
„Więc tu trzeba by zalecić: w czasie deszczu nie mieć dzieci…”
Można i tak, ale można też sprytniej – zanim zmartwi cię, że twoja pociecha przewróci do góry nogami najbliższy spożywczy, możesz zapewnić mu miłą i pożyteczną rozrywkę. ING Bank w swoich nowych oddziałach wprowadził interaktywne stanowiska do gier. I tak najmłodsi, za sprawą memory lub rozpoznawania różnic na obrazkach, nie wzniecą buntu podczas rozmów o kredycie.
Interaktywna gratka
– Gry przygotowaliśmy dla dwóch grup wiekowych: maluchów w wieku do 4 lat i dzieci starszych – wyjaśnia Maciej Wiśniewski, Head of Client Service w MOSQI.TO. – Chcieliśmy nie tylko zająć najmłodszych, al...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!