Dołącz do czytelników
Brak wyników

W czasie deszczu dzieci się nudzą

Artykuł | 27 maja 2014 |
190
TO prawda znana od dawna rodzicom. Dzieci nudzą się też podczas wizyt w banku, dlatego ING Bank Śląski postanowił zagrać z najmłodszymi w gry edukacyjne. Kreację przygotowała agencja MOSQI.TO.

TO prawda znana od dawna rodzicom. Dzieci nudzą się też podczas wizyt w banku, dlatego ING Bank Śląski postanowił zagrać z najmłodszymi w gry edukacyjne. Kreację przygotowała agencja MOSQI.TO.

POLECAMY

 „Więc tu trzeba by zalecić: w czasie deszczu nie mieć dzieci…”

Można i tak, ale można też sprytniej – zanim zmartwi cię, że twoja pociecha przewróci do góry nogami najbliższy spożywczy, możesz zapewnić mu miłą i pożyteczną rozrywkę. ING Bank w swoich nowych oddziałach wprowadził  interaktywne stanowiska do gier. I tak najmłodsi, za sprawą memory lub rozpoznawania różnic na obrazkach, nie wzniecą buntu podczas rozmów o kredycie.

 Interaktywna gratka

– Gry przygotowaliśmy dla dwóch grup wiekowych: maluchów w wieku do 4 lat i dzieci starszych – wyjaśnia Maciej Wiśniewski, Head of Client Service  w MOSQI.TO. – Chcieliśmy nie tylko zająć najmłodszych, al...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy