Po co?
Przykłady zastosowań:
POLECAMY
- sterowanie (choćby na odległość) urządzeniami i maszynami,
- transkrypcja mowy,
- mówione systemy dialogowe,
- translacja pomiędzy językami naturalnymi (ang. speech-to-speech) np. komunikatów głosowych przydatnych w podróży.
Jak?
Przykłady zastosowania rozpoznawania mowy w marketingu i biznesie
Przykład 1.
Zakupy realizowane głosem, czyli mariaż Carrefour i Google Asisstant
Carrefour to jeden z pierwszych retailerów na świecie, który zintegrował się z nowym głosowym sposobem obsługi zakupów spożywczych w Asystencie Google.
Użytkownicy będą mogli wypowiedzieć określone polecenie głosowe, aby rozpocząć korzystanie z Asystenta Google, a następnie zbudować listę zakupów. Obejmuje to konkretne słowa, takie jak „mleko”, czy też nazwy produktów lub marek.
Listy zakupów możemy następnie udostępniać innym, np. członkom rodziny, którzy również mogą dodawać dowolne pozycje. Wreszcie Asystent Google przekształci spis w koszyk zakupowy, proponując produkty, które najlepiej odzwierciedlają preferencje użytkownika.
Rozwiązanie bazuje na kupowanych dotychczas produktach lub też analizie Asystenta Google, które oprze swoje rekomendacje na preferencja...