Voice recognition

Otwarty dostęp Trendy w digitalu

Voice Recognition to technologia, która umożliwia identyfikację, analizę i interpretację ludzkiej mowy; jest alternatywną metodą interakcji w relacjach człowiek–urządzenie (humant-to-machine).

Po co?

Przykłady zastosowań:

POLECAMY

  • sterowanie (choćby na odległość) urządzeniami i maszynami,
  • transkrypcja mowy,
  • mówione systemy dialogowe,
  • translacja pomiędzy językami naturalnymi (ang. speech-to-speech) np. komunikatów głosowych przydatnych w podróży.

Jak?

Przykłady zastosowania rozpoznawania mowy w marketingu i biznesie

Przykład 1.
Zakupy realizowane głosem, czyli mariaż Carrefour i Google Asisstant

Carrefour to jeden z pierwszych retailerów na świecie, który zintegrował się z nowym głosowym sposobem obsługi zakupów spożywczych w Asystencie Google.
Użytkownicy będą mogli wypowiedzieć określone polecenie głosowe, aby rozpocząć korzystanie z Asystenta Google, a następnie zbudować listę zakupów. Obejmuje to konkretne słowa, takie jak „mleko”, czy też nazwy produktów lub marek.
Listy zakupów możemy następnie udostępniać innym, np. członkom rodziny, którzy również mogą dodawać dowolne pozycje. Wreszcie Asystent Google przekształci spis w koszyk zakupowy, proponując produkty, które najlepiej odzwierciedlają preferencje użytkownika.
Rozwiązanie bazuje na kupowanych dotychczas produktach lub też analizie Asystenta Google, które oprze swoje rekomendacje na preferencjac...

Ten artykuł jest dostępny tylko dla zarejestrowanych użytkowników.

Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się.

Przypisy